جزوه مفاهیم اصلی ژنتیک

نوع فایل
PDF
حجم فایل
4 مگابایت
تعداد صفحه
38
تعداد بازدید
87 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کاملترین و بهترین جزوه مفاهیم اصلی ژنتیک می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

بررسی مفاهیم اصلی ژنتیک در جزوه کامل

این جزوه شامل بررسی مفاهیم اصلی ژنتیک است که برای دانشجویان رشته‌های علوم زیستی و پزشکی بسیار مفید است. در این جزوه مفاهیم اساسی ژنتیک از جمله ساختار DNA، رونویسی و ترجمه ژن‌ها، میتوز و میوز، تعداد کروموزوم‌ها و نحوه انتقال ژن‌ها بین نسل‌ها بررسی شده است. همچنین، در این جزوه به بررسی بیماری‌های ژنتیکی که از ناهنجاری در ژن‌ها ناشی می‌شوند و نحوه تشخیص و درمان آن‌ها پرداخته شده است.

آشنایی با الگوهای انتقال ژنتیکی در جزوه ژنتیک

در این جزوه به بررسی الگوهای انتقال ژنتیکی پرداخته شده است. در این جزوه، نحوه انتقال ژن‌ها از والدین به فرزندان، نوع و علائم بیماری‌های ژنتیکی که با الگوهای مختلف انتقال دارند و نحوه تشخیص آن‌ها بررسی شده است. همچنین، نحوه بررسی رویش‌های ژنتیکی، از جمله انجام آزمایش ژنتیکی و مشاهده نتایج آن برای تشخیص بیماری‌های ژنتیکی نیز در این جزوه بررسی شده است.

نقش ژنتیک در بروز بیماری‌های مختلف

در این جزوه به بررسی نقش ژنتیک در بروز بیماری‌های مختلف پرداخته شده است. در این جزوه، به بررسی بیماری‌هایی که از ناهنجاری در ژن‌ها ناشی می‌شوند و رابطه آن‌ها با ژنتیک پرداخته شده است. در این جزوه به بررسی بیماری‌های سرطانی، بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های عصبی، بیماری‌های خودایمنی و بسیاری دیگر پرداخته شده است. همچنین، در این جزوه به نحوه تشخیص این بیماری‌ها و روش‌های درمان آن‌ها نیز پرداخته شده است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه مفاهیم اصلی ژنتیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *