جزوه مهارت های روانی-آموزشی جهت کمک به دانش آموزانِ دارای مشکلات رفتاری: مداخلات شناختی-هیجانی

نوع فایل
PDF
حجم فایل
661 کیلوبایت
تعداد صفحه
31
تعداد بازدید
111 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه مهارت های روانی-آموزشی جهت کمک به دانش آموزانِ دارای مشکلات رفتاری: مداخلات شناختی-هیجانی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه مهارت های روانی-آموزشی جهت کمک به دانش آموزانِ دارای مشکلات رفتاری: مداخلات شناختی-هیجانی:

مقدمه:

مقطع کنونی، برای همه ما از جمله والدین، معلمان، مشاوران و اولیای مدرسه، زمان بسیار حساسی است؛ چرا که در آموزش بچه ها، نقش دشوار و سختی را در پیش رو داریم، و بدون تردید در قبال رشد هیجانی، اجتماعی و تحصیلی بچه های دانش آموز مسئولیت سنگینی داریم. با این حجم مسائل عاطفی و اجتماعی که مستقیما پتانسیل یادگیری بچه ها را تحت الشعاع خود قرار می دهد، بطور قطع ما نمی توانیم صرفا با تکیه بر تخصص های دانشگاهی مان، موفقیت بچه ها را (در آموزش) تضمین کنیم. حقیقت این است که کودکان همچون بزرگسالان، در انطباق با فشارها و تقاضاهای جامعه امروزی، بهای هیجانی بسیار سنگینی را می پردازند. بطور هشدار دهنده ای، هر روز، کودکان و نوجوانان بیشتر و بیشتری در حال تجربه انواع استرس ها و ضربه ها در تمامی سطوح و شدت آن هستند. قطعا این موضوع می تواند در صورت عدم آمادگی لازم و به موقع، منجر به یک سناریوی آشفته و پریشان کننده برای همه ما شود. کتاب حاضر، یک راهنمای عملی مناسبی است که می تواند معلمان، مشاوران و روانشناسان را در زمینه کمک به کودکان و دانش آموزان دارای مشکلات رفتاری، به خوبی مساعدت کند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه مهارت های روانی-آموزشی جهت کمک به دانش آموزانِ دارای مشکلات رفتاری: مداخلات شناختی-هیجانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *