جزوه نقش ميانجي گر هيجانهای تحصيلي در رابطه بين محيط یادگيری سازندهگرا و شایستگي تحصيلي

نوع فایل
PDF
حجم فایل
715 کیلوبایت
تعداد صفحه
17
تعداد بازدید
125 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه نقش ميانجي گر هيجانهای تحصيلي در رابطه بين محيط یادگيری سازندهگرا و شایستگي تحصيلي می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود

دانلود نقش ميانجيگر هيجانهای تحصيلي در رابطه بين محيط یادگيری سازندهگرا و شایستگي تحصيلي:

مقدمه:

هدف این پژوهش تعیین نقش میانجی­گر هیجان‌های تحصیلی در رابطه بین محیط یادگیری سازاگرا و شایستگی تحصیلی در دانش­آموزان دختر بود. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و جامعه شامل دانش­آموزان دختر دبیرستانی شهر تهران در سال تحصیلی 1396-1395 بود. 450 دانش­آموز دختر به روش تصادفی خوشه­ای انتخاب و نظرسنج محیط یادگیری سازاگرای تیلور و همکاران (1995)، مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دیپرنا و الیوت (1999) و پرسشنامه هیجان­های تحصیلی پکران، گوئتز و فرینزل (2005) را تکمیل کردند. داده­ها با روش مدل­یابی معادله­های ساختاری تحلیل شدند. شاخص­های برازش، برازندگی مطلوب مدل با داده­های گردآوری شده را نشان­ دادند. در مجموع هیجان تحصیلی مثبت و منفی و محیط یادگیری سازاگرا توانستند 54 درصد از واریانس شایستگی تحصیلی را تبیین کنند. همچنین یافته­ها نشان دادند که اثر مستقیم محیط یادگیری سازاگرا بر شایستگی تحصیلی مثبت و معنادار (01/0P<) و اثر مستقیم هیجان تحصیلیِ منفی بر شایستگی تحصیلی منفی معنادار و اثر مستقیم هیجان تحصیلی مثبت بر شایستگی تحصیلی مثبت و معنادار است (01/0P<). همچنین نتایج نشان داد که اثر غیرمستقیم محیط یادگیری سازاگرا بر شایستگی تحصیلی با میانجی­گری هر دو بعد منفی و مثبت هیجان تحصیلی معنادار است

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه نقش ميانجي گر هيجانهای تحصيلي در رابطه بين محيط یادگيری سازندهگرا و شایستگي تحصيلي”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *