جزوه و نکات علوم پایه سر و گردن

نوع فایل
PDF
حجم فایل
4.7 مگابایت
تعداد صفحه
7
تعداد بازدید
61 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی جزوه و نکات علوم پایه سر و گردن که در 7 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه جزوه و نکات علوم پایه سر و گردن می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

علوم پایه سر و گردن شامل زیرشاخه‌های مختلفی از جمله آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی، نوروساینس، پاتولوژی، داروشناسی و دندانپزشکی است. این حوزه به صورت کامل در دوره تحصیلی دندانپزشکی، پزشکی و مامایی به عنوان دروس پایه به تدریس می‌رسد. در این مقاله، به بررسی جزوه و نکات علوم پایه سر و گردن می‌پردازیم.

 آناتومی سر و گردن:

آناتومی سر و گردن به مطالعه ساختار داخلی این منطقه می‌پردازد. برای درک آناتومی سر و گردن، لازم است به مباحثی از جمله استخوان‌شناسی، عضلانی‌شناسی و عروق‌شناسی آشنا باشید. در این بخش، به معرفی استخوان‌های سر و گردن و نحوه قرارگیری آنها، عضلات سر و گردن و کاربردهای آنها و عروق سر و گردن و نحوه تأمین خون به این منطقه می‌پردازیم.

فیزیولوژی سر و گردن:

فیزیولوژی سر و گردن در بررسی عملکرد این منطقه می‌باشد. این شاخه شامل مباحثی از جمله سیستم عصبی، سیستم گردش خون، هورمون‌شناسی و تنفس است. در این قسمت به بررسی عملکرد مغز، کاربردهای سیستم گردش خون و هورمون‌هایی که بر روی سر و گردن تأثیرگذار هستند، می‌پردازیم.

 پاتولوژی سر و گردن:

پاتولوژی سر و گردن به بررسی بیماری‌های این منطقه می‌پردازد. در این بخش، به معرفی بیماری‌های سر و گردن مانند التهاب لوزه، سرطان، عفونت‌های دندانی و … پرداخته شده است. همچنین در این قسمت، به بررسی نحوه تشخیص بیماری‌های سر و گردن، روش‌های تشخیصی و درمان‌های مختلف موجود برای این بیماری‌ها می‌پردازیم.

در کل، آشنایی با جزوه و نکات علوم پایه سر و گردن برای علاقه مندان به حوزه دندانپزشکی، پزشکی و مامایی بسیار حائز اهمیت است. با مطالعه این جزوه به عنوان یک مرجع آموزشی، می‌توانید به درک بهتری از ساختار و عملکرد سر و گردن برسید و در درمان بیماری‌های مربوط به این منطقه بهترین روش‌های درمانی را اعمال کنید.

بنابراین، بهترین راه برای آغاز یادگیری در حوزه علوم پایه سر و گردن، مطالعه و استفاده از جزوه و نکات بالا می‌باشد. با مطالعه و بهره‌گیری از اطلاعات این مقاله، در درک بهتری از ساختار و عملکرد سر و گردن، تشخیص بیماری‌های مربوط به این منطقه و درمان بهتر آنها دست یابید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه و نکات علوم پایه سر و گردن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *