جزوه پویایی نظام شهری ایران

نوع فایل
PDF
حجم فایل
409 کیلوبایت
تعداد صفحه
52
تعداد بازدید
323 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه پویایی نظام شهری ایران می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه پویایی نظام شهری ایران:

توضیحات:

کتاب پویایی نظام شهری ایران  به اختصار پویایی نظام شهری نیز بین دانشجویان گفته می شود. کتاب پویایی نظام شهری ایران کتابی خوب در زمینه تاریخ شهری شهرهای ایران از گذشته تا کنون است. این کتاب بسیار جامع بوده و سعی شده تمامی مفاهیم موضوع را در خود به نحوی بگنجاند.

منبع کنکور:

علاوه بر اینکه هر دانشجوی جغرافیای شهری، مهندسی شهرسازی و سایر رشته های مرتبط با شهر، باید این کتاب را مطالعه کند، این کتاب منبع مهمی برای کنکور ارشد و دکتری دو رشته شهرسازی و جغرافیا و برنامه ریزی شهری محسوب می شود. به شخصه تنها کتای که در زمینه جغرافیای شهری ایران برای کنکور ارشد مطالعه کردم همین کتاب بود و واقعا مسائل را تا حد زیادی پوشش و پاسخ داده است. البته برای موفقیت در کنکور ارشد پیش زمینه خوب نیز بسیار مهم است. برای مثال بنده در دوره کارشناسی کتاب شار تا شهر را به دقت مطالعه کرده بودم. بنابراین وقتی می گویم که تنها این کتاب را برای جغرافیای شهری ایران خواندم این مسائل را نیز در نظر بگیرید.

سعی در تغییر منابع:

در سال های گذشته، چه در کنکور ارشد و چه در کنکور دکتری، سعی شده این کتاب (کتاب پویایی نظام شهری ایران) به حاشیه رانده شود و سوالات زیادی از آن مطرح نگردد ولی به دلیل جامع بودن کتاب این کار عملا شدنی نیست. یکی از دلایل چنین تصمیمی نیز می تواند این باشد که برای سالیان سال این کتاب بخش اعظم سوالات کنکور را به خود اختصاص داده بود و عملا دیگر سوالی نبود که جدید بتوان از آن طرح کرد. به هر حال در کنکور دکتری سال پیش رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری 7 سوال از 20 سوال جغرافیای شهری از همین کتاب مطرح شده بود یا به عبارت صحیح تر اگر این کتاب را داوطلب خوانده بود می توانست به 7 سوال از 20 سوال پاسخ دهد.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه پویایی نظام شهری ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *