جزوه پژوهشی در هنر یونان و روم

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.55 مگابایت
تعداد صفحه
76
تعداد بازدید
120 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین جزوه پژوهشی در هنر یونان و روم می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود جزوه پژوهشی در هنر یونان و روم:

مقدمه:

هنر یونانی جنبه بسیار حساس یونان باستان به شمار می رود که هنر روم، عهد نوزایی و بخش بزرگی از هنر مدرن و معاصر غرب را تحت تاثیر خود قرار داد. بناهای تاریخی، سایت های مربوط به کولونی های یونانی و آسیای صغیر، تندیس ها و گلدان های موجود در موزه ها و مجموعه های شخصی، معبد پارتئون آتن با دکور حجاری شده اش، مرکز دینی یونان قدیم – دلف- و…همه و همه از سوی گردشگران مورد تحسین قرار گرفته اند و در میان مشهورترین آثار هنری دنیا جای دارند.

با این همه هنر یونان به خوبی درک نشده، چه اغلب به دلیل جنبه زیبایی شناختی خود مورد تحسین قرار گرفته، حال آنکه این آثار، در وهله نخست جنبه کاربردی یا دینی دارند. ویرانه های تاریخی امروز در مناطق دورافتاده و جدا از شهر یافت می شوند، حال آنکه ساختمان های یونانی به طور طبیعی در تمامی مجموعه های پیرامون ادغام شده بودند. نگارگری یونانی که یکی از اشکال اصلی نمایش هنر این سرزمین بوده، تقریبا به طور کامل از میان رفته. تندیس تراشی آن به شکل کپی کاری یا گونه های رومی به ما رسیده که در آن تعیین دقیق سهم نبوغ هنرمند اولیه و هنرمند کپی بردار مشکل است. بنابراین قراردادن هنر یونانی در زمینه اولیه آن و یافتن منشا، تطورات و تاثیرات آن ضروری است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزوه پژوهشی در هنر یونان و روم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *