حل المسائل تئوری الاستیسیته مارتین ساد

نوع فایل
PDF
حجم فایل
8.84 مگابایت
تعداد صفحه
269
تعداد بازدید
1088 بازدید
۷,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه «حل المسائل تئوری الاستیسیته مارتین ساد » می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

توجه            توجه

نسخه موجود کامل ترین نسخه در سطح وب می باشد و ورژن های دیگری که به صورت رایگان قابل دانلود هستند، ناقص بوده و بخش سوالات مهم از آن ها حذف شده است. این نسخه تنها نسخه ای است که بدون حتی یک صفحه حذفیات برای دانلود قرار داده شده است. لطفاً فریب کلاهبرداران را نخورید.

مقدمه:

الاستیسیته عبارتست از تعیین مقاومت و توانایی تحمل بار سازه های مهندسی نظیر پل ها ، ساختمان ها ، اتومبیل ها ، هواپیما ها و هزاران قطعه ماشین آلات . این امر به ویژه در رشته های مکانیک، مهندسی عمران، هوانوردی و مواد بسیار مهم است .
کتاب الاستیسیته مارتین ساد با نام کامل Elasticity, Theory, Applications and Numerics از کتابهای مرجع و کاربردی در بحث الاستیسیته و پلاستیسیته می باشد که رفرنس بسیاری از دانشجویان مهندسی مکانیک ومهندسی عمران وسازه به حساب می اید. این کتاب ،  نظریه های الاستیسیته را بر خلاف روش های کلاسیک (که مبتنی بر روش راه حل، فرمول و استراتژی بود) از دیدگاه های معاصر از جمله مکانیک شکست، مواد ناهمسانگرد / کامپوزیت، میکرومکانیک و روشهای محاسباتی. طراحی و توسعه مورد بحث قرار می دهد . در پایان کتاب نیز چند مساله به کمک نرم افزار Matlab مورد تحلیل قرار گرفته است .

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حل المسائل تئوری الاستیسیته مارتین ساد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *