حل المسائل مقاومت مصالح – هیبلر ویرایش هشتم

نوع فایل
PDF
حجم فایل
92.665 مگابایت
تعداد صفحه
1238
تعداد بازدید
6694 بازدید
رایگان
[download_now id="110119" text="دانلود"]
3.7/5 - (3 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه «حل المسائل مقاومت مصالح – هیبلر ویرایش هشتم» می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

 

توجه            توجه

نسخه موجود کامل ترین نسخه در سطح وب می باشد و ورژن های دیگری که به صورت رایگان قابل دانلود هستند، ناقص بوده و بخش سوالات مهم از آن ها حذف شده است. این نسخه تنها نسخه ای است که بدون حتی یک صفحه حذفیات برای دانلود قرار داده شده است. لطفاً فریب کلاهبرداران را نخورید.

علم مقاومت مصالح (Strength of materials) با مکانیک مصالح (Mechanics of materials) علمی است که با تنش ها و کرنش هایی که بر روی اجسام جامد ایجاد می شود، سر و کار دارد. تئوری های موجود در مقاومت مصالح از متمرکز شدن بر روی رفتار دو بعدی و یا سه بعدی جامدات، به وجود آمده است. مطالعه علم مقاومت مصالح کمک می کند تا بتوانیم وضعیت توزیع تنش ها و کرنش ها را در مواد و سازه های مختلف پیدا کنیم. از این رو مقاومت مصالح یک دانش بنیادی برای تمام مهندسینی است که با مواد، مصالح یا اجسام فیزیکی سر و کار دارند. یکی از جامع ترین کتاب های آموزشی و مرجع مقاومت مصالح کتاب مقاومت مصالح تالیف هیبلر است که در این پست آخرین و به روز ترین ویرایش از این کتاب در 900 صفحه به همراه جدید ترین راه نمای حل مسائل این کتاب (نسخه 10 منتشر شده در سال 2018) در 1583 صفحه به صورت رایگان و با بهترین کیفیت و بدون واترمارک جهت دانلود ارائه شده است. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حل المسائل مقاومت مصالح – هیبلر ویرایش هشتم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *