حل المسایل کنترل اوگاتا

نوع فایل
PDF
حجم فایل
9.438 مگابایت
تعداد صفحه
200
تعداد بازدید
206 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه « حل المسایل کنترل اوگاتا » می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

 

توجه            توجه

نسخه موجود کامل ترین نسخه در سطح وب می باشد و ورژن های دیگری که به صورت رایگان قابل دانلود هستند، ناقص بوده و بخش سوالات مهم از آن ها حذف شده است. این نسخه تنها نسخه ای است که بدون حتی یک صفحه حذفیات برای دانلود قرار داده شده است. لطفاً فریب کلاهبرداران را نخورید.

کتاب مهندسی اوگاتا بدون شک یکی از کامل ترین مراجع موجود برای درس کنترل خطی و کنترل مدرن می باشد که به تفصیل در مورد؛ نظریه کلاسیک، نظریه کنترل مدرن، و نظریه کنترل مقاوم بحث کرده است.

اگر نگاه به تاریخچه کنونی گرایش کنترل در جهان بیاندازید متوجه خواهید شد که اساتید ژاپنی در این رشته بسیار مطرح می باشند و در چند دهه گذشته توانسته اند سهم عظیمی در توسعه سیستم های کنترلی موجود داشته باشند، دکتر Katsuhiko Ogata نیز یکی از این اساتید برجسته می باشد که با داشتن 93 سال سن هنوز در جمع دانشجویان حضور دارد.

اجازه بدهید کمی بیشتر با کاتسیوهیکو اوگاتا آشنا شویم؛

اوگاتا نویسنده کتاب مهندسی کنترلپروفسور اوگاتا لیسانس خود را از دانشگاه توکیو در سال 1947 (1326 ه.ش) در رشته مهندسی مکانیک دریافت کرده است و پس از در سال 1953 (1332 ه.ش) در همین رشته توانست مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آمریکایی Illinois at Urbana-Champaign دریافت نماید و در نهایت نیز در رشته علوم مهندسی از دانشگاه University of California, Berkeley مدرک دکتری خود را اخذ نموده است.

اگر نگاهی به تحقیقات ایشان بیاندازید متوجه خواهید شد که بیشتر آنها در مورد کنترل سیستم های گسسته (discrete-time control systems) می باشند.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حل المسایل کنترل اوگاتا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *