خلاصه جزوه طراحی راکتور

نوع فایل
PDF
حجم فایل
3 مگابایت
تعداد صفحه
158
تعداد بازدید
313 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین خلاصه جزوه طراحی راکتور  می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود خلاصه جزوه طراحی راکتور :

مقدمه:

کلیه فرآیندهای صنعتی برای تولید اقتصادی فرآورده‌های موردنظر از مواد اولیه به صورت یک دسته مراحل پشت سر هم طراحی می‌شوند. مواد خام در ابتدا از یک رشته مراحل تغییر فیزیکی می‌گذرند تا به شکل قابل ترکیب درآیند. سپس آنها را وارد راکتور می‌نمایند. محصولات واکنش باید مجدداً از مراحل تغییر فیزیکی مثل جداسازی، خالص‌سازی و غیره بگذرند تا فرآورده نهایی موردنظر حاصل شود.

طرح راکتور یک مسئله ساده و معمولی نمی‌باشد، بلکه برای هر فرآیند طرح‌های متعددی را می‌توان در نظر گرفت. در یک طرح اقتصادی فقط بهای راکتور نیست که باید به حداقل برسد، زیرا در یک طرح پیشنهادی ممکن است بهای راکتور اندک فرض شود، ولی محصولات حاصل از آن به وجهی باشند که خالص‌سازی فرآورده‌ها هزینه بیشتری از یک طرح ثانوی در برداشته باشد. بنابراین برای یک طرح صحیح، تمام فرآیند را از نظر اقتصادی باید مورد توجه قرار داد. در طرح راکتور باید از اطلاعات، علم و تجربه در بسیاری از زمینه‌ها مثل ترمودینامیک سینتیک شیمایی – مکانیک سیالات، انتقال حرارت، انتقال جرم و اقتصاد بهره گرفت. مهندسی واکنش‌های شیمیایی استفاده از کلیه این عوامل در طراحی راکتور محسوب می‌شود.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خلاصه جزوه طراحی راکتور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *