دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین خلاصه مدیریت جامع برند می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.
دانلود خلاصه مدیریت جامع برند:
مقدمه:
خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی شامل فایل خلاصه 44 صفحه ای است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.
محتویات این محصول عبارت است از:
- خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی (۴۰ صفحه)
- پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند (۱۹ اسلاید)
بخشی از متن جزوه:
در جهان کنونی و در عصر صنعتی و حتی فراصنعتی، تبلیغات یک نیاز است و میتوان از آن، به عنوان آمیختهای از علم، هنر و صنعتی معجزهگر یاد کرد. معجزهای که میتواند شعلهی کوره صنعتی را برافروزد یا چراغ آن را خاموش و سرد سازد. در کشور ما ایران، تبلیغات در حوزههای اصلی «تبلیغات صوتی و تصویری»، «تبلیغات اینترنتی»، «تبلیغات مطبوعاتی» و «تبلیغات محیطی» در جریان است؛ تبلیغات فرآیندی است که تولید آگهیها، یکی از نتایج نهایی آن به شمار میرود. با این حال همچنان از دو واژه آگهی و تبلیغات، به جای یکدیگر استفاده میشود. در واقع واژه «تبلیغات» به قصد پوشش دادن به همه انواع «آوازهگری» به کار میرود و برای اشاره به مفهوم خاصی –که برخی از آن به عنوان یکی از گونههای ارتباطات بازاریابی یاد میکنند- استفاده میشود.
- به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.