خلاصه کتاب بازار شناسی و مسائل بازاریابی از فیلیپ کاتلر

نوع فایل
PDF
حجم فایل
1.43 مگابایت
تعداد صفحه
123
تعداد بازدید
426 بازدید
۶,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین خلاصه کتاب بازار شناسی و مسائل بازاریابی از فیلیپ کاتلر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود خلاصه کتاب بازار شناسی و مسائل بازاریابی از فیلیپ کاتلر:

مقدمه:

کتاب توسط فلیپ کاتلر بزرگ و همکارانش نوشته شده و توسط دکتر احمد روستا، ملقب به پدر بازاریابی ایران به همراه سجاد ,عبدالله‌پور، بخوبی ترجمه و از طریق انتشارات معروف “سیته” در اواخر سال 1396 منتشر کرده‌اند.

توضیحات مختصات کتابی است که همه معیارهای جذابیت، برای قرار گرفتن در برنامه مطالعه علاقمندان به بازاریابی را داراست.

به‌همین دلیل در، ابتدا معرفی اجمالی و کلی از کتاب ارائه می‌شود تا کتاب برای کسانی که قصد خواندن آن‌را دارند، به اصطلاح دوستان سینمایی “اسپویل” نشود. سپس برای کسانی که فرصت یا علاقمندی کمتری دارند خلاصه نسبتا مبسوطی ارائه خواهد شد. خلاصه نویسی گاها تبدیل به بازنویسی از دیدگاه گارنده شده است.

مطالعه این کتاب به چه کسانی بیشترتوصیه می‌شود؟

– فعالان و پژوهشگران حوزه‌ی بازاریابی

– فعالان عرصه‌ی بازاریابی دیجیتال ، برندینگ دیجیتال و تبلیغات دیجیتال

– علاقه‌مندان به مبحث بازاریابی محتوا

– طراحان پلتفرم‌های دیجیتال

– علاقه‌مندان به مباحث بازاریابی و برندسازی

“بازاریابی عصر چهارم” از چه می گوید؟

ما در عصر تغییرات سرسام‏آور در فضای انقلاب صنعتی چهارم، هستیم. بازریابی هم تحت تاثیر این تغییرات و با پویایی بالایی رو به تحول است.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خلاصه کتاب بازار شناسی و مسائل بازاریابی از فیلیپ کاتلر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *