دانلود حل المسائل پدیده های انتقال برد

نوع فایل
PDF
حجم فایل
36.023 مگابایت
تعداد صفحه
761
دسته بندی
تعداد بازدید
708 بازدید
۵,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه «حل المسائل پدیده های انتقال برد» می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

 

توجه            توجه

نسخه موجود کامل ترین نسخه در سطح وب می باشد و ورژن های دیگری که به صورت رایگان قابل دانلود هستند، ناقص بوده و بخش سوالات مهم از آن ها حذف شده است. این نسخه تنها نسخه ای است که بدون حتی یک صفحه حذفیات برای دانلود قرار داده شده است. لطفاً فریب کلاهبرداران را نخورید.

حل المسائل پدیده های انتقال برد Bird –
تقریبا در تمامی گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی شیمی سه درس مکانیک سیالات، انتقال حرارت و انتقال جرم جز دروس اصلی محسوب می شود. در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی این سه درس به صورت پیشرفته تر از دوره لیسانس تدریس می شود. به همین جهت باید مرجعی وجود داشته باشد که مباحث پیشرفته این دروس را نیز شامل شود. به همین منظور، کتاب پدیده های انتقال برد Bird – ویرایش دوم به عنوان برترین و مشهورترین مرجع درسی در این زمینه در دانشگاه های جهان و ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کتاب پدیده های انتقال برد Bird شامل سه قسمت است که بخش اول آن مربوط به مباحث مکانیک سیالات، بخش دوم مربوط به مباحث انتقال حرارت و بخش آخر نیز درباره مباحث انتقال جرم است. کتاب پدیده های انتقال برد Bird متنی بسیار ساده و روان دارد و با تمرینات آخر فصل بسیار مفیدی که دارد کمک می تواند تا پیچیده ترین مسائل مربوط به این دروس را به ساده ترین شکل ممکن آموخت.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود حل المسائل پدیده های انتقال برد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *