دانلود مقاله اداره

دانلود مقاله اداره
نوع فایل
Word
حجم فایل
17 کیلوبایت
تعداد صفحه
13
تعداد بازدید
37 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله اداره که در 13 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله اداره می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در جوامع اوليه، نيازها ساده و راه رفع نيازها نيز ساده، و ابتدائي بود. اگر براي انجام دادن كاري، همكاري گروهي ضرورت مي‌يافت، بعد از رفع مشكل، گروه باقي نمي‌ماند و از بين مي‌رفت. سازمانها كوچك و ابتدائي، ساده و خودجوش بودند و براي تامين نيازهاي فوري به وجود مي‌آمدند، و بعد از رفع نياز، از هم مي‌پاشيدند.

انقلاب صنعتي و پيشرفت علوم تكنولوژي، تغيير تركيب جمعيت روستائي و شهري، توسعه روزافزون نيازهاي انساني و بسياري پديده‌هاي ديگر، روز به روز بر پيچيدگي جوامع انساني افزوده است. حكومتها كه در جوامع ابتدائي، بسيار ساده بودند و وظايف و امكانات محدودي داشتند، در دنياي جديد نه تنها در قبال ملت خود بار مسئوليت بسيار سنگيني را تقبل كرده‌اند، بلكه در ارتباط با مسائل بين‌المللي نيز متحمل مسئوليتهاي بسيار دشواري شده‌اند. پيچيدگي و اهميت اين وظايف، توجه دست اندركاران و پژوهشگران را به سوي نتايج اين مسئوليتها و چگونگي اجراي اين وظايف معطوف داشت. بدين ترتيب «اداره» به عنوان موضوعي بسيار جدي مورد بحث و توجه قرار گرفت.

 اداره به معناي عام، به كليه فعاليتهايي اطلاق مي‌شود كه براي نيل به هدف (اهداف) خاصي نياز به همكاري دارد، و هر شخصي كه به هر يك از اين فعاليتها اشتغال داشته باشد، در حقيقت به كار اداري مشغول است. اداره وجه مشترك كليه فعاليتهايي است كه در مدرسه، دانشگاه، پادگان نظامي، مغازه، بيمارستان، باشگاه ورزشي حزب سياسي، هتل، فرودگاه و … انجام مي‌شود.

اداره
اداره
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله اداره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه