دانلود مقاله اصلاح بودجه

دانلود مقاله اصلاح بودجه
نوع فایل
Word
حجم فایل
11 کیلوبایت
تعداد صفحه
29
تعداد بازدید
44 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله اصلاح بودجه که در 29 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله اصلاح بودجه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

خشك كردن، قديمي ترين روش براي نگه داري غذا به حساب مي آ يد. ساكنان اوليه آمريكا، از جمله بلال، برش هاي سيب، كشمكش،انگور وگوشت را خشك مي كردند. در مقايسه با ساير روش ها،خشك كردن كمي اسانتر است.

در حقيقت، لوازم و تجهيزات اين كار دردست داريد. غذاهاي خشك شده خيلي خوب نگه داشته مي شوند زيرا محتواي رطوبت آنها اينقدر پايين است كه اورگانيزم هاي فاسد كننده نمي توانند رشد ونمو پيدا كنند.خشك كردن هيچ گاه جاي كنسرو نمودن وفريز كردن را نمي گيرد، زيرا اين روش ها در نگه داري طعم، ظاهر و ارزش غذايي مواد نقش بهتري را بازي مي كنند.

اما خشك كردن بهترين راه براي تهيه غذاهايي است كه بتوان تنوع و تفاوتي را به خوراك اضافه نمود و يك غذا و خوراك مقوي و خوشمزه را تهيه كرد. يكي از بزرگترين مزاياي غذاهاي شك شده اين است كه فضا وجاي خيلي كمتري را نسبت به غذاهاي كنسرو شده ويخ زده را اشغال مي كنند. روش هاي توصيه شده براي كنسرو نمودن و فريز كردن به وسيله تحقيقات وتجارب گسترده اي مورد ارزيابي قرار گرفته اند.خشك نمودن خانگي مراحل آن چنان پيچيده اي ندارد.

غذا مي تواند از چند طريق خشك شود.براي مثال، اگر هوا به اندازه كافي گرم وخشك بود به وسيله آفتاب، يا اگر هوا مرطوب بود به وسيله يك اجاق يا خشك كن. يا توجهي دوباره به كشت وزرع وغذاهاي طبيعي و به علت هزينه بالاي محصولات خشك شده تجاري، غذاهاي خشك شده در خانه دوباره نزد خانواده ها محبوب گشتند.

اصلاح بودجه
اصلاح بودجه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله اصلاح بودجه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه