دانلود مقاله الفبای مديريت زنجيره تامين

دانلود مقاله الفبای مديريت زنجيره تامين
نوع فایل
Word
حجم فایل
11 کیلوبایت
تعداد صفحه
22
تعداد بازدید
39 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله الفبای مديريت زنجيره تامين که در 22 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله الفبای مديريت زنجيره تامين می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

مديريت زنجيره تامين تركيبي از هنر و علم است كه بدنبال ارتقاء و بهبود راهي است كه شركت شما مواد خامي را كه براي ايجاد محصول يا انجام خدمت به آن نياز دارد ، پيدا مي كند ، توليدكنندگاني كه محصول را توليد مي‌كنند يا خدمتي ارائه مي دهند و آن را به مشتريان تحويل مي دهند . موارد زير پنج مورد از اجزاء اساسي مديريت زنجيره تامين هستند .

طرح (پلان) – اين بخش استراتژيك مديريت زنجيره تامين است. شما به يك استراتژي براي مديريت تمام منابعي كه براي برآورده كردن تقاضاي مشتري خواهان دريافت محصول يا خدمات شما ، نياز داريد . يك بخش اعظم از كار برنامه ريي (طرح ريزي) تهيه و توسعه يكدسته معيار براي نظارت و كنترل زنجيره تامين به نحوي است كه مقدار آن كافي بوده ، كم هزينه بوده و تحويل آن با كيفيت بالا باشد و دريافت آن براي مشتريان ارزش داشته باشد .

منبع : تامين كنندگاني را انتخاب كنيد كه كالاها و خدماتي را ارائه خواهد كرد كه شما براي ايجاد محصول يا انجام خدمت تان به آن نياز داريد . مجموعه‌اي از روندهاي قيمت گذاري ، تحويل و پرداخت مربوط به تامين كنندگان را تهيه و توسعه دهيد و معيارهايي براي نظارت و ارتقاء روابط ايجاد كنيد . و همه اين روندها را با هم يكجا جمع كنيد تا ليست كالاها و خدماتي كه از تامين كنندگان دريافت مي كنيد را مديريت نماييد ، كه اين موارد شامل دريافت كردن محموله ها ، بازبيني آنها ، انتقال آنها به محل تسهيلات كارخانه اي خود و صدور اجازه پرداخت به تامين كنندگان مي باشد .

الفباي مديريت زنجيره تامين
الفباي مديريت زنجيره تامين
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله الفبای مديريت زنجيره تامين”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *