دانلود مقاله انتخابات مجلس هشتم

دانلود مقاله انتخابات مجلس هشتم
نوع فایل
Word
حجم فایل
21 کیلوبایت
تعداد صفحه
32
دسته بندی
تعداد بازدید
39 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله انتخابات مجلس هشتم که در 32 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله انتخابات مجلس هشتم می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اگر در اين كار دقت لازمه را نداشته باشيم و اصلح را انتخاب نكنيم ، به خدا و پيامبر و امت اسلامي خيانت كرده ايم. علت هم روشن است. دليل آن را از زبان مقام معظم رهبري بشنويم كه در تاريخ 11/2/1380 در جمع مردم استان گيلان فرمودند:

«مردم بايد به فكر شناخت اصلح باشند، چون چيز كوچكي نيست. مسأله انتخابات، مسأله سپردن سرنوشت بخش عمدة امكانات كشور به يك نفر و يك مجموعه است. سرنوشت مسايل اقتصادي ، مسايل فرهنگي ، روابط خارجي و مسايل گوناگون ديگر تا حدود زيادي به اين قضيه وابسته است.» (1)

مي خواهيم سرنوشت اين امور را به نمايندگاني بسپريم كه بايد براي آن قانون وضع كنند؛ بر اجراي قانون نظارت نمايند؛ مشكلات اقتصادي و فرهنگي كشور را حل كنند. همه حرف ما اين است كه ما بر اساس آيين اسلام و قوانين الهي بايد بر مشكلات فايق آييم. اصل اسلام است. اصل نان و شكم و گذر زمان و لذت دنيوي نيست.

جهان بيني ما يك جهان بيني الهي بر اساس « انا الله و انا اليه راجعون» شكل پذيرفته است. قانونگذار ما بايد به كتاب خدا و سنت پيغمبر (ص) آشنا باشد. از ديگران هم برتر باشد. حرف و شعار اين افراد هم بايد در دوران تبليغات انتخاباتي همين باشد. بايد پررنگ ترين شعارشان، «اسلام» و «دفاع از ارزش ها» باشد؛ تا روشن شود كه اين ها به دنبال دفاع از اسلام و ارزش هايند. تا مشخص شود كه اينان از ديگران اصلح و نسبت به قوانين الهي آشناترند.

انتخابات مجلس هشتم
انتخابات مجلس هشتم
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله انتخابات مجلس هشتم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه