دانلود مقاله انتگرال

دانلود مقاله انتگرال
نوع فایل
Word
حجم فایل
23 کیلوبایت
تعداد صفحه
11
تعداد بازدید
45 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله انتگرال که در 11 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله انتگرال می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

روش‌هاي تدريس رياضي كه عموماً مبتني بر تلقين و تحميل نظريات است و در سايه تمرين و تكرار به بالاترين سطوح محفوظات دانش‌آموزان مي پردازد منسوخ است زيرا با اين روش ها ممكن نيست انديشه رياضي را در دانش‌آموزان پرورش داد.

ميان قواعدگوناگون و وادار كردن دانش‌آموزان به تمرين و تكرار، علاقه و دلبستگي آنان را به رياضيات مي خشكاند و مانع رشد و تكامل عقل آنان مي‌شود.

به گفته پوليا، حل مسئله شامل چهار مرحله‌ي فهم مسئله، طراحي نقشه، اجراي نقشه و دوباره‌نگري است.

دانش‌آموزان درك مفهومي را از طريق تفسير اصول رياضي در يك مسئله و ترجمه‌ي اين ايده‌ها به يك بازنمايي منسجم رياضي با استفاده از حقايق مهم مسأله به نمايش مي‌گذارند.

دانش‌آموزان زماني درك مفهومي خوبي از رياضي را در يك مسئله نشان مي‌دهند كه بازنمايي مناسب را انتخاب كرده و از اطلاعات مرتبط استفاده كنند، اصطلاحات رياضي را با دقت به كار برند و رويه هاي رياضي قابل كاربرد را انتخاب نمايند. اما دانش‌آموزاني كه به حفظ كردن روي مي‌آورند، فاقد فهم و درك بوده و احتمالاً احساس رضايت اندكي خواهند داشت و شايد به طور كامل از يادگيري دست بكشند. در حقيقت شواهد نشان مي‌دهند كه اگر دانش‌آموزان، با تكرار و به شكل طوطي وار به حفظ كردن و تمرين كردن رويه ها بپردازند، برايشان مشكل خواهد بود كه در آينده دوباره به اين مفاهيم برگشته و درك عميق‌تري از مفاهيم رياضي كه در پس آن رويه ها قرار دارد، پيدا كند. در اين مقاله سعي كردم انتگرال را به صورت مفهومي بيان كنم. اكثر دانش آموزان قواعد انتگرال‌گيري را به خوبي مي‌دانند و بسياري از مسائل را مي‌توانند حل كنند ولي اگر از آنها پرسيده شود انتگرال چيست؟ اكثر آنها نمي دانند انتگرال چيست و چرا انتگرال مي گيريم.

انتگرال
انتگرال
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله انتگرال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *