دانلود مقاله بازیابی بار توسط سیستم های خبره

دانلود مقاله بازیابی بار توسط سیستم های خبره
نوع فایل
Word
حجم فایل
467 کیلوبایت
تعداد صفحه
30
تعداد بازدید
114 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بازیابی بار توسط سیستم های خبره که در 30 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بازیابی بار توسط سیستم های خبره می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اغلب روشهاي بازيابي در شبكه‌هاي توزيع انرژي كه تاكنون ارائه شده‌اند، براين پايه استوارند كه عيب فقط پيدا و از شبكه جدا شده است، ولي عملاً چنين كاري در شبكه‌هاي فاقد سيستمهاي اتوماسيون، قابليت اطمينان شبكه را به‌شدت كاهش ميدهد. يكي از مشكلات بهره‌بردارهاي شبكه‌هاي توزيع هنگام وقوع عيب‌يافتن محل ميباشد.

به‌همين خاطر به كمك يك سيستم خبره مبتني بر تجربيات بهره‌بردارهاي شبكه و با استفـاده از منطق فازي، روشي براي يافتن بهترين پست جهت شروع تست فيدر، بازيابي بارها و جداكردن عيب در حداقل زمان ارائه شده است. در اين روش اهداف ومحدوديتهاي نظير: بازيابي حداكثر بار در حداقل زمان، حداقل سويچينگ، اهميت بارها و رعايت محدوديتهاي الكتريكي شبكه مورد توجه بوده است. روش مذكور برروي يك فيدر نمونه از شبكه تهران تست شده و نتايج آن در انتها ارائه شده است.

بروز عيب در شبكه‌هاي شعاعي باعث از دست‌رفتن بارها روي فيدر مربوطه مي‌شود. تازمانيكه اين عيب پيدا و از شبكه جدا  نشده است، بازيابي بارهاي شبكه غيرممكن ميباشد. به‌خاطر انشعابهاي زياد روي فيدرها براي يافتن محل عيب تستهاي شديداً به انتخاب محل اولين تست بستگي دارد، بنابراين هرگاه بتوانيم محل خوبي براي شروع عمليات پيدا كنيم ميتوانيم تعداد تستها را كاهش دهيم.

از سوي ديگر بدليل اينكه بحث وقوع عيب يك بحث احتمال است لذا نمي‌توان بصورت قطعي روي اين مسئله بحث كرد چرا كه در اينصورت احتمال دارد زمان بي‌برقي بارهاي خارج از سرويس افزايش يابد، بنابراين نيازمنديم كه دو مسئله بازيابي بار و محل شروع تست را بصورت همزمان در نظر بگيريم. اغلب روشهاي بازيابي بار در شبكه‌هاي توزيع انرژي كه تاكنون ارائه شده‌اند، براين پايه استوارند كه عيب قبلاً پيدا و از شبكه جدا شده است، ولي عملاً چنين كاري در شبكه‌هاي فاقد سيستمهاي اتوماسيون، قابليت اطمينان شبكه را به شدت كاهش ميدهد به‌همين خاطر در ادامه بحث بكمك يك سيستم خبره مبتني بر تجريبات بهره‌بردارهاي شبكه و با استفـاده از منطق فازي، روشي براي يافتن بهترين پست جهت شروع تست فيدر، بازيابي بارها و جداكردن عيب در حداقل زمان ارائه شده است.

بازیابی بار توسط سیستم های خبره
بازیابی بار توسط سیستم های خبره
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بازیابی بار توسط سیستم های خبره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه