دانلود مقاله بازی

دانلود مقاله بازی
نوع فایل
Word
حجم فایل
31 کیلوبایت
تعداد صفحه
22
تعداد بازدید
36 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بازی که در 22 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بازی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

حضرت علی (ع) فرموده اند : (( هرکس کودکی دارد بايد برای او کودک شود. ))

بازی يکی از فعاليت هايي است که کودکان در همه جای دنيا که باشند جدای از نژاد، فرهنگ و ملت گوناگون خود به آن می پردازند و از اثرات سازنده ی آن سود می برند. همچنين بازی در زندگی کودکان نقش اساسی و مهمی دارد ودگرگونی ها و تحولات قابل توجهی در جسم،روح،عواطف،شخصيت،خلاقيت و……. آنان پديد می آورد . بازی وسيله ی طبيعی کودک برای بيان واظهار “خود ” است .آدلر روانشناس معروف می گويد : هرگز نبايد به بازيها به عنوان روشی برای وقت کشی نگاه کرد .

  در اين مقاله بعد از بيان مقدمه ، به اهميت و ضرورت بازی از ديدگاه چند دانشمند و روانشناس پرداخته شده است . بازی يک وسيله ی مناسب  برای رشد همه جانبه ی کودکان است و نمی توان فقط به يک جنبه ی آن اشاره کرد بلکه همه جوانب رشد بازی با هم عجين است لذا در اين مقاله به جنبه های مختلف اثرات بازی بر رشد همه جانبه ی کودکان پرداخته شده است .

بازی از ديدگاه اسلا م وچند روانشناس و دانشمند بررسی شده است  .

 ارزش و اهميت بازی از نظر دينی و مذهبی ، عاطفی و روانی ، جسمانی ، شناختی ، اخلاقی و معنوی ، اجتماعی ، آموزشی ، شکوفايي شخصيت وکنجکاوی ، ارزش درمانی و تربيتی پرداخته شده است . انواع بازی و عوامل موثر در آن  و فعال کردن کودک توسط آموزگاران بوسيله بازی بررسی شده است .

به دليل اهميت نقش بازی در آمادگی کودکان پيش دبستانی برای ورود به دبستان به اين موضوع پرداخته شده است . آثار بازی بر رشد کودکان توضيح داده شده است .

(( بازی و پرورش خلاقيت در کودکان )) تبيين شده است .

در انتها پيشنهادات و راهکارهايي در زمينه ی استفاده ی هر چه بيشتر وبهتر از بازی کودکان در جهت رشد همه جانبه ی آنان ارائه شده است .

بازی
بازی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه