دانلود مقاله بررسي سيستم اندازه گيری عملکرد

دانلود مقاله بررسي سيستم اندازه گيری عملکرد
نوع فایل
Word
حجم فایل
31 کیلوبایت
تعداد صفحه
28
تعداد بازدید
73 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بررسي سيستم اندازه گيری عملکرد که در 28 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بررسي سيستم اندازه گيری عملکرد می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

صاحبان بيمارستانها براي اينکه بتوانند عملكرد خود را در سطح مطلوب حفظ نموده و بقاي خود را تضمين نمايند، بايد بتوانند تصميمات آگاهانه اتخاذ نمايند، لذا ملزم به رعايت اصولي از جمله ارزيابي و اندازه­گيري عملکرد و دريافت آگاهي از وضعيت بيمارستانهاي تحت مديريت خود مي­باشند.

ليکن بدليل عدم بررسي دقيق روشهاي اصلي مورد استفاده براي اندازه­گيري عملكرد در حيطه بيمارستانها انجام پژوهش بيشتر در اين زمينه ضروري مي­نمايد و در پژوهش حاضر به بررسي سيستم اندازه­گيري عملکرد در بيمارستان (مرکز آموزشي درماني) فيروزگر تهران در سال 1382 پرداخته شده است.

روش­پژوهش: اين پژوهش بصورت مقطعي انجام گرفته است. جامعه اين پژوهش، مرکز آموزشي درماني (بيمارستان) عمومي فيروزگر تهران وابسته به دانشگاه علوم پزشکي ايران بوده است.

بدين منظور، پس از مطالعه کتابخانه­اي و جمع­آوري اطلاعات اوليه و طبقه بندي آنها بر اساس اهداف پژوهش، ” ملزومات سيستم اندازه­گيري عملکرد” در نه بخش توسط پرسشنامه­ و “ويژگيهاي سيستم اندازه­گيري عملکرد” در 6 بخش توسط چک­ليست ارزيابي گرديد. پس از تاييد اعتبار پرسشنامه با استفاده از نظرات اساتيد و متخصصين امر و ثبات آن به روش آزمون باز آزمون در مجموع 38 پرسشنامه تکميل گرديد.

بررسي سيستم اندازه گيری عملکرد
بررسي سيستم اندازه گيری عملکرد
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بررسي سيستم اندازه گيری عملکرد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه