دانلود مقاله بررسی ضعف ها و ناهنجاری های اكتسابی

دانلود مقاله بررسی ضعف ها و ناهنجاری های اكتسابی
نوع فایل
Word
حجم فایل
23 کیلوبایت
تعداد صفحه
72
دسته بندی
تعداد بازدید
37 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بررسی ضعف ها و ناهنجاری های اكتسابی که در 72 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بررسی ضعف ها و ناهنجاری های اكتسابی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

موضوع مورد مطالعه در حركات اصلاحي و درماني ،بررسي ضعفها و ناهنجاري هاي اكتسابي دستگاه استخواني ،عضلاني و مفصلي افراد جامعه است.

اين ناهنجاريها عموما به دلايلي چون عادات حركتي نامناسب ،فقر حركتي ،شرايط نامناسب محيطي و با مشخصه تدريجي بودن، بويژه در دوران كودكي و سنين رشد ، بروز كرده است .

اين اختلالات هنوز آنقدر شدت نيافته اند كه مشكلات جدي براي فرد مبتلا ايجاد كرده او را به دست جراح ارتوپد بسپارند يا او را ناگزير از استفاده از وسايل كمكي و انواع بريسها و پروتزها نمايند و عنوان بيمار به فرد اطلاق شود.

بنابر اين امكان بهبود و اصلاح از طريق حركات جبراني و ورزشهاي درماني وجود دارد همچنين به دليل گسترش ورزش حرفه اي و اماده سازيهاي طاقت فرساي ورزشكاران در طول تمرينها و مسابقات ،تغييرات نامطلوب اسكلتي اين افراد و به عبارتي پديده «سازگاري هاي نامناسب عضلاني – اسكلتي » ورزشكاران مورد مطالعه ويژه شاخه حركات اصلاحي و درماني قرار  مي گيرد . شناسايي زمينه هاي بروز تغييرات نامطلوب قامت در رفع آنها اكنون در مركزتوجه حركات اصلاحي و ددرماني «تعادل ساختار فيزيكي بدن»يا همان «وضعيت بدني »است .

شايان ذكر است كه وضعيت بر عهده بخشهاي متفاوت توانبخشي چون حركات درماني ،آب درماني ، الكتروتراپي ،كار درماني و اندام مصنوعي است . لكن علي رغم اين اشتراك توجه به مهمترين نكات افتراق ذكر شده در جدول 3 بيانگر حدود كاركرد شاخه حركات و ورزشهاي اصلاحي در تربيت بدني و علوم ورزشي خواهد بود.

بررسي ضعفها و ناهنجاري هاي اكتسابي
بررسي ضعفها و ناهنجاري هاي اكتسابي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بررسی ضعف ها و ناهنجاری های اكتسابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه