دانلود مقاله برنامه ريزی خطی

دانلود مقاله برنامه ريزی خطی
نوع فایل
Word
حجم فایل
32 کیلوبایت
تعداد صفحه
23
تعداد بازدید
36 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله برنامه ريزی خطی که در 23 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله برنامه ريزی خطی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

منظور از اثرات مستقيم، همان ضرايب عليت يا ضريب همبستگي جزئي هر صفت با عملكرد در صورت ثابت بودن صفات ديگر است. در جدول 3 مجموع اثرات مستقيم و غيرمستقيم در هر يك از رديف‌هاي جدول برابر ضريب همبستگي صفت با عملكرد خواهد بود. در بين پنج صفت طول برگ پرچم، عرض برگ پرچم، طول پانيكول، پانيكول تا رسيدگي و تعداد دانه در پانيكول، بيشترين ضريب همبستگي بر روي عملكرد مربوط به تعداد دانه در پانيكول با 906/0 بود.

كمترين ضريب همبستگي بر روي عملكرد مربوط به طول برگ پرچم با 434/0 به خود اختصاص داده بود. بيشترين اثر مستقيم را بر روي عملكرد، تعداد دانه در پانيكول با 724/0 داشت. كمترين اثر مستقيم را بر روي عملكرد، عرض برگ پرچم با 164/0- داشت.

بيشترين اثر غيرمستقيم طول برگ پرچم از طريق تعداد دانه در پانيكول است و بين تعداد دانه در پانيكول با طول برگ پرچم ارتباط مثبتي وجود دارد، يعني با افزايش تعداد در پانيكول، طول برگ پرچم بيشتر و باعث شده كه عملكرد افزايش يابد. بيشترين اثر غيرمستقيم عرض برگ پرچم از طريق تعداد دانه در پانيكول بدست آمده است. لذا با افزايش تعداد دانه در پانيكول، عرض برگ پرچم بيشتر و در نهايت سبب افزايش عملكرد شد.

برنامه ريزي خطي
برنامه ريزي خطي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله برنامه ريزی خطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه