دانلود مقاله بمب کالریمتر

دانلود مقاله بمب کالریمتر
نوع فایل
Word
حجم فایل
16 کیلوبایت
تعداد صفحه
10
دسته بندی
تعداد بازدید
35 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بمب کالریمتر که در 10 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بمب کالریمتر می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

بدست آوردن ارزش حرارتي يک سوخت از مهمترين پارامترهاي مربوط به سوختها مي باشد .هر گاه مقداري از سوخت به طور کامل سوزانده شود و حرارت ناشي از آن محاسبه گردد مي توان ارزش حرارتي آنرا محاسبه نمود.روشي که در صنعت براي محاسبه ارزش حرارتي يک سوخت به کار ميرود استفاده از حرارت بوجود آمده از سوخت براي گرم کردن يک مايع وبه طور معمول آب خالص است با محاسبه مقدار افزايش درجه حرارت آب ميتوان حرارت بوجود آمده از سوخت رابه دست آورد آنچه که مهم است اينست که انفجار در يک محيط مناسب وکاملا”بسته بايد صورت بگيرد در غير اين صورت نتايج واعداد بدست آمده فاقد ارزش ميباشند .

در مورد سوختهاي جامد هم اين نکته ضروري است که بايد سوخت را به صورت پودر در آورد و فورا” آنرا وزن نمود چون رطوبت هوا به سرعت جذب سوخت خواهد شد وبا تغيير وزن ارزش حرارتي آن از بين خواهد رفت نکته مهم ديگر اين است که سوخت مصرف شده بايد به دقت اندازه گيري شود .

 براي استفاده از اين دستگاه بايد در اتاقي آزمايش انجام شود که تغييرات دمايي آن پايين ويا ناچيز باشد درضمن اين دستگاه نبايد در مجاورت گرما باشد . قبل ازانجام آزمايش بايدبمب را کاملا”با آب شست وسپس آنرا به طور کامل خشک نمود .کاسه نمد دستگاه هم ميبايست کاملا”تميز باشد ضمنا” استفاده از مقداري گريس هم براي آب بندي کامل توصيه مي شود  .

بمب کالریمتر
بمب کالریمتر
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بمب کالریمتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه