دانلود مقاله بهينه سازي كندانسور هاي لوله

دانلود مقاله بهينه سازي كندانسور هاي لوله
نوع فایل
Word
حجم فایل
2.7 مگابایت
تعداد صفحه
16
دسته بندی
تعداد بازدید
33 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بهينه سازي كندانسور هاي لوله که در 16 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بهينه سازي كندانسور هاي لوله می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

مسير عبور مبّرد ( تعداد pass ) تأثير قابل توجهي بر روي ظرفيت مبدل مي گذارد . يك مهندس طراح به طور معمول يك مسير عبور براي مبرد مشخص مي كند و با استفاده از يك مدل شبيه سازي شده و يا يك تست آزمايشگاهي از درستي تصمیم  خود یقین حاصل مي كند . فر آيند بهينه سازي مسير حركت جريان با استفاده از تكنيك هاي جستجوي هوشمند مي تواند بهبود پيدا كند . اين مقاله تجربياتي را همراه با يك برنامه بهينه سازي هوشمند متفاوت و جديد ارائه مي كند . ISHED  يك سيستم هوشمند براي طراحي مبدل هاي حرارتي است ، اين سيستم به كار گرفته شده است تا با طراحي مسير عبور جريان مبرد در كنداسورهاي لوله ـ پرّه دار ظرفيت آنها رابه حداكثر برساند .

اين برنامه ( ISHED ) در يك حالت نيمه دارويني ( Darwinian ) عمل مي كند و سعي  مي كند تا مسير هايي را براي عبور جريان پيدا كند كه ظرفيت كنداسور را براي شرايط خاص كار كرد و پيش فرض هاي طراحي كنداسور به حداكثر برساند . در اينجا نمونه هايي از مسير هاي بهينه سازي وجود دارد كه براي 6 مبرد گوناگون طراحي شده است .

 ISHED  نشان داد كه مي تواند ساختاري از مسير عبور جريان را ، با ظرفيت هايي برابر و حتّي بيشتر از ظرفيت هاي بدست آمده با روش هاي محاسباتي و طراحي دستي به وجود آورد ، به ويژه در مواردي كه هوا با توزيع غير يكنواخت وارد مي شود .

اِواپراتورها ( بخار كننده ها ) و كنداسورها ي لوله ـ پرّه دار از انواع عمدة مبدل هاي مبرد ـ هوا هستند . عملكرد آنها تحت تأثير تعداد زيادي از پارامتر هاي طراحي است ، برخي از اين پارامترها محدود مي شوند به سفارش ها و يا قابليت ها و توانايي هاي توليد و ساختِ صنعتيِ كه در دسترس مي باشد . هنگامي كه ابعاد خارجي مبدل ، قطر لوله ، فاصله گذاري بين لوله ها و پرّه ها و محدودة سطح انتقال حرارت معين شد ، مهندس طراح بايستي ترتيبي براي قرار گيري لوله هايي كه مرتبط با تعيين جريان مبرد در داخل لوله هاي مارپيچي هستند مشخص كند .

بهينه سازي كندانسور هاي لوله
بهينه سازي كندانسور هاي لوله
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بهينه سازي كندانسور هاي لوله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *