دانلود مقاله بيماری لكه سفيد ماهی

دانلود مقاله بيماری لكه سفيد ماهی
نوع فایل
Word
حجم فایل
59 کیلوبایت
تعداد صفحه
34
دسته بندی
تعداد بازدید
42 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله بيماری لكه سفيد ماهی که در 34 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله بيماری لكه سفيد ماهی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

Ich يك نام عمومي است براي انگلIchthy phthirus multifiliss كه عامل بيماري Ich است اين انگل تعداد زيادي از ماهي ما را دردوره كوتاهي از زمان مي‌كشد. تشخيص ودرمان براي كنترل Ich ضروري است و همچنين براي كاهش تلفات ماهي‌ها. البته پيشگيري از بيماري بهترين روش است براي دوري يا اجتناب از مرگ و مير ماهي‌ها.

عفونت در ماهي به وسيله Ich ممكن است همراه يكسري خالها يا لكه‌ها برروي پوست باشد كه فكر مي‌كردند آنها در اثر پاشيده شدن نمك است به علت همين تظاهر بيماري يا پيدايش آن Ich به عنوان بيماري لكه سفيد ناميده مي‌شود. پوست ماهي همچنين ناهمواره به نظر مي‌رسد.

فرم بالغ انگل بزرگ مي‌باشد(تاmm1 يا32/1 اينچ) و بدون بزرگنمايي ديده مي‌شود. Ich اغلب يك سنج مرده از موكوس را بر روي پوست ماهي ايجاد مي‌كند كه اين شبيه است به قارچها وقتي با فاصله به آب نگاه مي‌كنيم. با اين وجود حيني از اوقات تنها علامت تظاهر يافته Ichشايد مرگ يادم مرگ بودن ماهي است.

در بعضي از نمونه‌هاي Ich شايد علائم فقط بر روي آبشش‌ها بروز كند نه بر روي ماهي در اثر Ich ممكن است مشاهده شود كه با سرعت زياد حركت كرده و  به اجسام و يا ته آبگير مي‌خاراند يا مي مالد. اين رفتار گاهي برق انداختن يا Flashing ناميده مي‌شود.

بيماري لكه سفيد ماهی
بيماري لكه سفيد ماهی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله بيماری لكه سفيد ماهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه