دانلود مقاله ترشوندگي گرافيت

دانلود مقاله ترشوندگي گرافيت
نوع فایل
Word
حجم فایل
19 کیلوبایت
تعداد صفحه
29
دسته بندی
تعداد بازدید
42 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله ترشوندگي گرافيت که در 29 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله ترشوندگي گرافيت می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

اين نوشته، نتايجي در رابطه با سينتيك ومكانيسم كاهش Feo با گرافيت ارائه مي دهد، اين اطلاعات از تحقيقات تجربي(آزمايشي) در مورد ترشوندگي گرافيت با سرباره مذاب حاوي Feo بدست آمده اند. نرخ احيا Feo با اندازه گيري ميزان گاز Co حاصل از كاهش Feo تعيين مي شود.

وآزمايش ها با تجهيزات يكساني در روش قطره چبنده انجام مي گيرد.Sessile drop opparatos واكنش احياء با تماس مستقيم سرباره و گرافيت شروع مي شود. Co توليد شده و به درون قطره سرباره مذاب پخش مي شودو با عث كف كردن سرباره مي شود احياء بيشتر Feo اغلب از طريق احيا غيرمستقيم ادامه مي يابد. مشخص شده است كه نرخ احيا به ميزان Feo ابتدايي بستگي دارد.

افزايش دما ،نرخ واكنش بالا مي برد. واكنشي با انرژي اكيتواسيون 112.18 kg mol اي نتايج نشان ميدهند كه احتمالا، انتقال Feo  به فاز سرباره مذاب آهسته ترين مرحله است. (در زماني كه كار انجام مي شد، Dr,Dr,Mr,Dr در مدرسه علوم مهندسي ،‌دانشگاه sydney 2.52 ,New svth wales استراليا بودند و Dr در آزمايشگاه محلي f510B Bhrbonewar هند بوده است. نوشته در 1999 Dec 16 رسيد و در 20 April 2000 پذيرش شد.

ترشوندگي گرافيت
ترشوندگي گرافيت
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله ترشوندگي گرافيت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *