دانلود مقاله تغييرات در ويژگی های مورفولوژيكی

دانلود مقاله تغييرات در ويژگی های مورفولوژيكی
نوع فایل
Word
حجم فایل
19 کیلوبایت
تعداد صفحه
27
دسته بندی
تعداد بازدید
30 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله تغييرات در ويژگی های مورفولوژيكی که در 27 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله تغييرات در ويژگی های مورفولوژيكی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

تفاوتهاي مورفولوژيكي و ژنتيكي جمعيتهاي حشرات در ارتباط با استفاده گياهان ميزبان مختلف پديده  مهمي است كه تشخيص اكولوژيكي و گونه زايي در شرايط هم محلي را قديمي تر مي كند. در اين تحقيق تغيير مورفولوژيكي جمعيتهاي BREVCORYNE    brasssicae (هم بال :APHIDIDAE ) مربوط به دو گونه ميزبانBRASSICA OLERACEO. BRASSICA COMPESTRIS هستند كه از لحاظ هم محلي بودن در كوهستانهاي چياپاس مكزيكو وجود دارند .

اين تحقيق هدفش بدست آوردن شاهدي در باب تحقيق مورفولوژيكي جمعيتهاي مربوط به دو گونه ميزبان هستند كه از لحاظ هم محلي بودن در كوهستانهاي چيا پاس ، مكزيكو وجود دارند . اين تحقيق هدفش بدست آوردن شاهدي در باب تفاوت فنوتيپي ايجاد شده توسط ، يا مربوط به استفاده متفاوت اما نزديك به گونه هاي ميزبان مي باشد. 7 ويژگي مورفولوژيكي در 696 شته بي بال كه از گياهان اين دو گونه در 4 محل جمع آوري شده اند ارزيابي شده است .

62%تغيير مورفولوژيكي توسط دو جز اصلي ((  اول بيان شده است . جزء اول ()مربوط به اندازه اصلي زائده هاست و بعنوان ارتباط ميان اندازه بدن ( اندازه بدن و پا ) و طول شاخك توضيح داده شده است شته هايي BRASSICA COMPESTRISكه روي رشد مي كنند. بزرگتر از شته هاي جمع آوري شده ازBRASSICA OLERACEO هستند . تفاوتهاي مهم بين ميزبان ها براي شناسايي شده بود در حاليكه تاثير مهم محل ، ميزبان ، و تعامل محل ميزبان برايشناسايي شده بود . اين نتايج نشان داد كه ميانگين فنوتيپ افراد كه گونه هاي مختلف گياه ميزبان زندگي مي كنند بعنوان نتيجه محيط هاي تغذيه اي مقايسه كننده ي كه گونه هاي ميزبان فراهم مي كنند متفاوت هستند.

تغييرات در ويژگي هاي مورفولوژيكي
تغييرات در ويژگي هاي مورفولوژيكي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله تغييرات در ويژگی های مورفولوژيكی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *