دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی

دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی
نوع فایل
Word
حجم فایل
64 کیلوبایت
تعداد صفحه
11
دسته بندی
تعداد بازدید
73 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی که در 11 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

 اهداف و استراتژیهای اتخاذ شده یک کمپانی،مهمترین عامل برای موفقیت در مدیریت و  پیش برد برنامه های آن به شمار میرود.

از یک سو موفقيت يا شكست يك استراتژي بستگي زيادي به حركات و فعاليتهاي رقبا دارد بر اين اساس شركتها پس از تدوين و اتخاذ استراتژي خود بايد همواره به محيط بيروني،فرهنگ های مختلف و فعاليتهاي رقبا توجه نموده و آنها را زير نظر داشته باشند و اقدامات لازم را متناسب با فعاليتهاي رقبا اتخاذ نمايند.همچنین  فرهنگ های مختلف و بازارهای چند ملیتی را شنسایی  و با استفاده از دانش خود نبض هر یک از این بازارها را در اختیار خود گرفته است. انرژي خفته در افراد را بيدار نمايد.به افرادي كه واقعاً كارها را انجام مي دهند، گوش فرا دهد.

نزد كارمندان خود برود و به تمام سوالاتشان پاسخ دهد. مهمترين وظيفه اي كه يك مدیر به دوش دارد اين است كه به دنبال صدا و ارزش و اعتبار كارمندان خود باشد، براي آنها ارزش قائل شود و به رشد و پرورش آنها بپردازد.بسط پيدا كند، هرچقدر مي تواند اهداف خود را بيشتر نمايد. افرادي كه بدون حدومرز به كارهايشان سرعت مي بخشند و رؤياهاي خود را بسط و گسترش مي دهند، از قدرت نامحدودي براي تقويت امـــــــور و بهبود كارها، برخوردار مي باشند.كيفيت را به عنوان اولويـــت اول خود قرار دهيد.كيفيت را بـه عنوان وظيفه شغلي همه كارمندان در بياوريد..امور تجاري را به صورتي درآورد كه ازطريق اينترنت قابل دسترسي باشند.از تجارت الكترونيك براي زدن ضربه نهايي به پيكره بوروكراسي استفاده نمايد.و….

 همچنین با مطالعه و بررسي عملکرد شركت ها و کمپانی های موفق و مطرح و تلفیق و یا تفکیک استراتژی های آنها به تنیجه مطلوب خواهیم رسید.اغلب این شركت هادر طول حيات خود در هر مقطعي از زمان متناسب با شرايط خاص آن دوره از يك يا چند استراتژي استفاده كرده اند.

جامعه شناسی صنعتی
جامعه شناسی صنعتی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *