دانلود مقاله حركت نوساني سيستمهاي ديناميكي

دانلود مقاله حركت نوساني سيستمهاي ديناميكي
نوع فایل
Word
حجم فایل
30 کیلوبایت
تعداد صفحه
47
دسته بندی
تعداد بازدید
37 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله حركت نوساني سيستمهاي ديناميكي که در 47 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله حركت نوساني سيستمهاي ديناميكي می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

موضوع اصلي ارتعاش بررسي حركت نوساني «سيستمهاي ديناميكي» مي باشد. سيستم ديناميكي از «پاره هاي مادي» پيوسته كه نسبت به هم قابليت حركت ارتجاعي دارند تشكيل مي شود. تمام اجسامي كه داراي جرم و خاصيت كشساني باشند، مي توانند ارتعاش كنند.

جرم جزء لاينفك جسم بوده و خاصيت كشساني از حركات نسبي قسمتهاي پيوسته آن ناشي مي شود. سيستم ارتعاشي ممكن است ساده و يا بسيار پيچيده باشد. به عنوان مثال يك سازه يك ماشين يا اجزاي آن و يا مجموعه اي از ماشين‌آلات سيستم هاي ارتعاشي محسوب مي شوند. حركت نوساني مي تواند اثرات نامطلوب و يا جزئي ريوي سيستم داشته و يا اصلاً لازم براي انجام كاري باشد.

هدف طراح كنترول ارتعاشات است زماني كه مضر است و تشديد و كاربرد صحيح آن است وقتي كه لازم و مفيد مي باشد. گرچه بايد گفت كه در اكثر موارد ارتعاشات مضر بوده و بايستي كنترول شود. ارتعاشات در ماشينها ممكن است باعث شل شدن از كارافتادن و يا گسيختگي در قطعات شود. از موارد كاربرد ارتعاشات مي توان لرزاننده ها در ريخته گري، هرس دندانه ميخي ارتعاشي، رديف كن هاي علوفه، غربالهاي كمباين و … در كشاورزي را نام برد.

مقصود نهايي از مطالعه ارتعاشات، تعيين اثرات آن در كاركرد و همچنين ايمني سيستم ها مي باشد. تحليل حركات ارتعاشي، قدم اصلي است كه به سوي اين هدف برداشته مي شود.

حركت نوساني سيستمهاي ديناميكي
حركت نوساني سيستمهاي ديناميكي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله حركت نوساني سيستمهاي ديناميكي”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *