دانلود مقاله حسابداری با نرم افزار

دانلود مقاله حسابداری با نرم افزار
نوع فایل
Word
حجم فایل
60 کیلوبایت
تعداد صفحه
207
تعداد بازدید
120 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله حسابداری با نرم افزار که در 207 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله حسابداری با نرم افزار می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

امروزه با گسترش حجم مبادلات بازرگاني و تجاري و معاملات امور حسابداري مربوط به درآمدها و هزينه ها با وسعت و گسترش روز افزوني روبرو مي باشد كه به دقت عمل و سرعت بالايي احتياج دارد .

در اين راستا و يا توجه به ابزاري پرقدرت و سريع ، شركت رايانگان فردا اقدام به ارائه نرم افزار حسابداري محاسبات با قابليتهاي بالا و بسيار نزديك باروشهاي حسابداري خاص كه در آن از دفاتر استفاده نموده و راهايي كه مدت زمان زيادي دارند استفاده كنند.

كه هدف از اين پروژه چگونگي آشنايي با مشخصات محيط اجرايي و نحوة كاركرد مناسب آن به طرز مختصر توضيح داده شده است كه پس از جمع آوري اسناد و آشنايي با دفترها و گزارشات و ترازهاي آزمايشي ( 2 ستوني و 4 ستوني ) و سند سود و زيان و سند اختتاميه و چگونگي وارد كردن اطلاعات به آن محيط چگونگي خروج از آن محيط آشنايي به امور  مالي شركت بتوان از راه كارهاي قديمي كه باعث كند شدن سرعت كارآيي مي شوند جلوگيري نموده و با استفاده از اين نرم افزار روشهاي حسابداري و نحوة محاسبة انها را كه مدت زمان زيادي را در پي دارند با قابليت هاي بالاو بسيار نزديك بدست آورد .

حسابداری با نرم افزار
حسابداری با نرم افزار
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله حسابداری با نرم افزار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *