دانلود مقاله حسابداری منابع انسانی

دانلود مقاله حسابداری منابع انسانی
نوع فایل
Word
حجم فایل
207 کیلوبایت
تعداد صفحه
48
تعداد بازدید
113 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله حسابداری منابع انسانی که در 48 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله حسابداری منابع انسانی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

يكی از مباحث جديد در دانش حسابداری، نگرش نوين به منابع انسانی به عنوان يكی از موثرترين عوامل مولد در ايجاد درآمد موسسات است. در اين مبحث، ارزش اقتصادی منابع انسانی مثل دارايی با اهميت موسسه تلقی و امكان ارائه آن در صورت‌های مالی مطرح می گردد.

امروزه رسميت و عينيت سازمان‌ها با منابع انسانی آن‌ها شناخته می‌شود و اهميت دادن به منابع انسانی به عنوان اساس و محور كار مديريت سازمان‌ها می‌باشد.توسعه و ارتقای سطح علمی انسانی در شرايط فعلی كه با تغييرات و فناوری‌های جديد روبرو هستيم به عنوان يكی از عوامل كارايی هر سازمان به حساب می‌آيد.

در حقيقت رشد دانش و مهارت كاركنان و ايجاد تغيير و تحول در انجام وظايف از جمله اموری است كه سازمان را از دو بعد اقتصادی و اجتماعی ياری می‌رساند از بعد اقتصادی آن را كارآمدتر و اثربخش‌تر می‌نمايد و از بعد اجتماعی موجب بالا رفتن رضايت مراجعان و مصرف‌كنندگان خدمات سازمان می‌شود. اين امر نهايتاً منجر به بهره ‌وری سازمان و نيروی انسانی می‌شود، توسعه منابع انسانی و افزايش بهره ‌وری به عنوان يك ضرورت، جهت ارتقای سطح زندگی بشر و پی ‌ريزی جوامع مرفه‌تر، آرامش و آسايش انسان‌ها همواره هدفی والا برای همه دولت‌ها و سازمان‌ها تلقی می‌شود.

بنابراين بدون ترديد در نظام صنعتی متحول امروزی نخست كوشش در شناخت مفاهيم بهره ‌وری و سپس تلاش در تعيين عمل موثر در افزايش آن، يكی از شرايط ضروری برای تحقق رشد و توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی می باشد. تحقيقات جهانی نشان داده كه ارتباط مستقيم بين رشد توسعه منابع انسانی و سطح بهره ‌وری وجود دارد.

 امروزه سازمان‌ها برای حفظ خويش در دنيای متغير كنونی در تلاش طاقت ‌فرسايی به سر می‌برند. اين تلاش دربردارنده رشد و هماهنگی با تغييرات بازار، بهسازی كيفيت محصولات و حفظ تعادل و توازن است تحقق اين ساعی سازمان بستگی به استعداد و انرژی و عملكرد كاركنان دارد و منابع و نيروی انسانی به عنوان يك مزيت رقابتی منحصر به فرد و سرمايه عمده سازمان مطرح و تاكيد شود. بنابراين ساز و كاری كه می‌توان به وسيله آن به منابع انسانی اهميت داد و از آن به عنوان يك سرمايه بی‌پايان و پايدار در جهت بهره ‌وری و پويايی سازمان بهره گرفت.

حسابداری منابع انسانی
حسابداری منابع انسانی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله حسابداری منابع انسانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *