دانلود مقاله حيات وحش مازندران

دانلود مقاله حيات وحش مازندران
نوع فایل
Word
حجم فایل
20 کیلوبایت
تعداد صفحه
30
تعداد بازدید
44 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله حيات وحش مازندران که در 30 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله حيات وحش مازندران می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

جانوران زيادي روي كره‌ي زمين زندگي مي‌كنند بعضي راه مي‌روند، بعضي پرواز مي‌كنند، برخي مي‌خزند و برخي ديگر خون‌گرم و خونسردند. بعضي گوشتخوارند و بعضي علفخوارند بعضي بزرگ و بعضي كوچك‌اند تعداد انواع جانوران بيش از يك ميليون است در اين ميان جانوراني در ايران و مازندران زندگي مي‌كنند. بعضي وحشي بعضي اهلي و بعضي پرنده و برخي در جنگل و برخي در كوهستانها زندگي مي‌كنند مازندران با ويژگي طبيعي و غناي گياهي و جنگلي و كوهستاني يكي از بهترين زيستگاه‌ها براي جانوران به شمار مي‌رود و به علت نزولات جوي و اكوسيستم‌هاي جنگلي و پوشش زنده‌ي بسيار قوي وضعيت متعادلي دارد.

جانوران در همه‌ي مناطق پراكنده هستنندآنها يا به صورت گروهي و  يا به صورت انفرادي زندگي مي‌كنند.

 در مازندران جانوران هم در جنگل و هم در مناطق كوهستاني و كوهپايه‌اي و ييلاقي  زندگي مي‌كنند جانوراني كه در كوهستان‌هاي شمالي زندگي مي‌كنند عبارتند از : از قوچ، ميش، گوزن و بز و بعضي هم در مناطق جنگلي زندگي مي‌كنند كه عبارتند از : شغال، گرگ و روباه، جوجه‌تيغي، خوك، پلنگ، خرس جانوران خصوصيات زيادي دارند بعضي گوشتخوار و برخي علفخوارند بعضي به تنهايي شكار مي‌كنند و عده‌اي از شكار ديگران استفاده مي‌كنند جانوران براي زنده ماندن از خطر دوري مي‌كنند و در محيط‌هاي دو را زندگي انسان به حيات خود ادامه مي‌دهند حالا به خصوصيات جانوران وحشي كه در مناطق جنگلي مازندران هستند مي‌پردازيم.

حيات وحش مازندران
حيات وحش مازندران
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله حيات وحش مازندران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه