دانلود مقاله خانواده‌ و نقش‌ و تاثير آن‌ در برقراری عدالت‌

دانلود مقاله خانواده‌ و نقش‌ و تاثير آن‌ در برقراری عدالت‌
نوع فایل
Word
حجم فایل
16 کیلوبایت
تعداد صفحه
26
تعداد بازدید
43 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله خانواده‌ و نقش‌ و تاثير آن‌ در برقراری عدالت‌ که در 26 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله خانواده‌ و نقش‌ و تاثير آن‌ در برقراری عدالت‌ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

ابتدا با عرض‌ سلام‌ و خسته‌ نباشيد خدمت‌ خانم‌ اسدي‌ دبير پرورشي‌ و مديرها خانم‌ اديب‌پور و همچنين‌ آموزش‌ و پرورش‌ ناحيه‌.

 در ابتدا مي‌گويم‌ كه‌ زنگ‌ پرورشي‌ رسيده‌ بود و خانم‌ اسدي‌ كه‌ وارد كلاس‌ ما شد بعد از سلام‌ كردن‌ موضوعي‌ را كه‌ آموزش‌ و پرورش‌ براي‌ تحقيق‌ آن‌ را به‌ مدرسه‌ عرض‌ كرده‌ بود و بر عهده‌ي‌ دانش‌آموزان‌ همه‌ي‌ مدرسه‌ بود صحبت‌ كرد و ابتدا عنوان‌ موضوع‌ را كه‌ «عدالت‌» اصل‌ آن‌ است‌ گفت‌ و بخش‌هاي‌ آن‌ را يكي‌يكي‌ براي‌ ما توضيح‌ دهد تا درتحقيق‌ ما را ياري‌ كند ما از بين‌ اين‌ موضوع‌ها «خانواده‌ و نقش‌ تأثير آن‌ در برقراري‌ عدالت‌» را انتخاب‌ كرديم‌ كه‌ مي‌توانستم‌ به‌ كمك‌ دوستم‌ و ساير افراد به‌ عنوان‌ خانم‌ اسدي‌ و مادر و پدر گرامي‌ ما را در اين‌ كار ياري‌ كردند كه‌ از آن‌ها متشكريم‌ و توانستيم‌ به‌ دنبال‌ اين‌، كتاب‌ها و منابع‌ زيادي‌ و همچنين‌ سايت‌هاي‌ اينترنتي‌ اين‌ موضوع‌ را به‌ پايان‌ برسانيم‌ و از آن‌ها خيلي‌ سپاسگذاريم‌.

 «لقد ارسلنا بالبينات‌ و أنزلنا معهم‌ الكتاب‌ و الميزان‌ ليقوم‌ الناس‌ بالقسط‌ و انزلنا الحديد فيه‌ بأس‌ شديد و منافع‌ للناس‌ وليعلم‌ الله‌ من‌ ينصره‌ رسله‌ بالغيب‌ ان‌ الله‌ قوي‌ عزيز» «حديد آيه‌ي‌ 25»

 «ان‌ الله‌ يأمر بالعدل‌ و الاحسان‌ وايتائ ذي‌القربي‌ و ينهي‌ عن‌ الفحشاء و المنكر و البغي‌ يعظكم‌ لعلكم‌ تذكرون‌» «نحل‌ آيه‌ي‌ 90

خانواده‌ و نقش‌ و تاثير آن‌ در برقراري‌ عدالت‌
خانواده‌ و نقش‌ و تاثير آن‌ در برقراري‌ عدالت‌
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله خانواده‌ و نقش‌ و تاثير آن‌ در برقراری عدالت‌”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه