دانلود مقاله دولت و انتظارات

دانلود مقاله دولت و انتظارات
نوع فایل
Word
حجم فایل
8 کیلوبایت
تعداد صفحه
8
تعداد بازدید
38 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله دولت و انتظارات که در 8 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله دولت و انتظارات می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

دولت آقاي احمدي‌نژاد در همين گامهاي نخستين خود با مسائل متنوعي مواجه است كه از آن جمله مي‌توان از مقوله‌اي به نام «انتظارات مردمي» ياد كرد. اين مسئله اگرچه مقوله‌اي بديهي و طبيعي به نظر مي‌رسد اما چنانچه به ريشه‌ها و نحوه تعامل صحيح با آن توجه كافي صورت نگيرد، مي‌تواند دردسرهاي بزرگي براي دولت به وجود آورد.

ريشه‌هاي انتظارات مردمي را در چند عامل مي‌توان جستجو كرد.

نخستين عامل را بايد ساخت جوان جمعيت كشور دانست. همان‌طور كه مي‌دانيم نزديك به60 درصد جمعيت كشور ما را قشر جوان تشكيل مي‌دهد و اين به خودي خود يعني انبوهي از تقاضاها و انتظارات مختلف و متنوع از مسائل اقتصادي و معيشتي گرفته تا آموزشي و فرهنگي. حتي اگر از كليه علل و عوامل ديگر نيز صرفنظر كنيم، همين يك عامل كافي است تا دولت را در برابر كوهي از انتظارات قرار دهد. از سوي ديگر جوانان به دليل آن كه در ابتداي راه زندگي قرار داشته و از روحيه‌اي عجول و بلندپرواز برخوردارند شدت فشار بر دولت، دوچندان مي‌گردد.

عامل دوم را بايد انباشت انتظارات مردمي از ابتداي انقلاب تاكنون به شمار آورد. انقلاب اسلامي با طرح شعارهاي آرماني و عدالت‌خواهانه، اميدها و آرزوهاي فراواني را در دل مردم ايران و نيز تمامي ملتهاي مسلمان و مستضعف برانگيخت. البته پس از استقرار نظام جمهوري اسلامي، كارها و فعاليتهاي بسيار در بخشهاي مختلف صورت گرفته و پيشرفتهاي زيادي نيز حاصل آمده است اما مسلماً بيش از اين نيز امكان خدمت‌رساني به جامعه وجود داشته كه به دلايل مختلف از جمله اتخاذ برخي سياستهاي غلط و برنامه‌هاي فاقد جهتگيري عدالت‌طلبانه و نيز حضور برخي افراد نالايق و ناشايست در برخي مسئوليتها و گسترش فساد اقتصادي و سوءاستفاده‌گري و رانت‌خواري، صورت نگرفته است.

دولت و انتظارات
دولت و انتظارات
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله دولت و انتظارات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *