دانلود مقاله رابطه ریاضی با هوش

دانلود مقاله رابطه ریاضی با هوش
نوع فایل
Word
حجم فایل
12 کیلوبایت
تعداد صفحه
21
تعداد بازدید
126 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله رابطه ریاضی با هوش که در 21 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله رابطه ریاضی با هوش می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

با دكتر على آبكار استاد رياضى و عضو هيأت علمى دانشكده علوم دانشگاه تهران در مورد رياضى و كاربردش در زندگى و لذت حل مسأله گفت وگويى انجام داده ايم كه مى خوانيد:
چرا رياضى مى خوانيم؟ اصلاً رياضى به چه دردى مى خورد؟
علوم رياضى در حالت كلى پايه تمام علوم مهندسى است. رياضى مادر تمام علوم است و به عنوان علم دقيقه مطرح مى شود هر چه علوم ديگر به رياضى نزديك باشند مستدل تر و قطعى تر از علومى هستند كه از رياضى دور مى شوند. ممكن است در علوم اجتماعى نظريه هاى مختلفى داشته باشيم كه همه نظريه ها بسته به موقعيت هاى گوناگون درست باشند ولى در رياضى تنها يك نظريه داريم يا درست يا غلط. اغلب تئورى هاى رياضى ريشه فيزيكى دارند و منشأ و پيدايش آنها در مسائل علمى بوده است.
يعنى تمام فرمول هايى كه در تمام اين سالها كشف شده و شما زمانى خوانده ايد و حالا تدريس مى كنيد در مسائل علمى فيزيك و شيمى و اقتصادى كاربرد دارد؟
خير، گاه مى دانيم كه اين فرمول ها چه كاربردى دارد و منتها خودمان ديگر نمى توانيم به كاربردشان بپردازيم و گاهى هم فرمول را مى دانيم و آيندگان كاربردش را پيدا مى كنند. اما يك مسأله وجود دارد هيچ علمى مستقيماً به شكوفايى و بارورى نمى رسد مگر اين كه بخش هايى از رياضى در آن به كار برده شده باشد. پس رياضيدان غير از لذتى كه خودش مى برد از روى مفاهيم رياضى باعث رشد جامعه و تكنولوژى مى شود.
لذت؟
بله، به يك رياضيدان در حالت حل مسأله لذتى دست مى دهد و او را ارضا مى كند در فلسفه به اين حالت لذت حل مسأله مى گويند كه افراد ديگر اين لذت را درك نمى كنند. اين حالت در رياضى مثل گل كردن طبع شعر شاعرى است كه يكباره باعث مى شود شعر بگويد.

رابطه ریاضی باهوش
رابطه ریاضی باهوش
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله رابطه ریاضی با هوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *