دانلود مقاله رود زامبزی

دانلود مقاله رود زامبزی
نوع فایل
Word
حجم فایل
8 کیلوبایت
تعداد صفحه
9
تعداد بازدید
150 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله رود زامبزی که در 9 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله رود زامبزی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

مردم زامبيا عقيده دارند كه رود  زامبري روحي است  به نام  نيامي نيامي . اين رود آب لازم  رابراي رشد محصولات  كشاورزي وپرورش  ماهيها  براي خوردن را فراهم  مي كند .بنابراين  مردم اين رود  را رود زندگي  مي نامند زامبري  از شمال غربي زامبيا  سرچشمه  مي گيرد.

  (رود سياي سابق ) در سراسر آنگولا ،باستوا نا و زيمباوه جاري است  و سرانجام به موزامبيك مي رسد  در اينجا به اقيانوس هند مي ريزد 1600 مايل  دورتر از سرچشمه آب و هواي اطراف رود  گرمسيري است وفصل بارش از اكتبر تا آوريل ادامه دارد .ود  در نقاط  مختلف در طول مسيرش  با تغييراتي  مواجه  مي شود  به آرامي روان  مي شود  در جلگه  هاي شني و جلگه هاي پر آب سالانه به رودي با آبشار و تند آب  تبديل مي شود .

شايد تماشايي ترين نقطه در طول مسير رود در زمباوه باشد ، آبشار ويكتوريا اين آبشار دو برابر بزرگتر از آبشار نياگاراست . 355 پا ارتفاع و5500پاقليم  عرض !

رود زامبري بطور گسترده توسط حيات وحش و انسان به يك اندازه  به يك اندازه  مورد استفاده قرار مي گيرد . اسبهاي آبي ،كروكديلها ، ميمونها ، فيلها ، كفتارها و شيرها مثاليهايي از حيات  وحش هستند كه شما  مي توانيد  در طول  مسير زامبري با آن  برخورد كنيد  .

رود زامبزي
رود زامبزي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله رود زامبزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه