دانلود مقاله زمان سنجی و ارزيابی كار و زمان

دانلود مقاله زمان سنجی و ارزيابی كار و زمان
نوع فایل
Word
حجم فایل
32 کیلوبایت
تعداد صفحه
54
تعداد بازدید
38 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله زمان سنجی و ارزيابی كار و زمان که در 54 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله زمان سنجی و ارزيابی كار و زمان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

شركت طراحي ـ توليدي صنعت و هنر در سال 1373 با هدف طراحي و توليد سيستم ترمز انواع خودرو تأسيس شد و در اين راستا موفق به ايجاد فن آوري ، طراحي و ساخت سيستم هاي ترمز خودرو پرايد شده است .

اخذ گواهينامه ISO 9002 گواه ادارة شركت در سطح بالاي كيفيت و بهره وري است .

صنعت و هنر با آزمايشگاه مجهز ترمز خود كلية محصولات توليدي را تحت كنترل كيفيت قرار داده و توانايي ارزيابي محصولات طراحي شده خود را دارد .

فن آوري طراحي و توليد سيستم ترمز طبق گزارشات منتهي به سال 1379 با 54000 نفر ساعت آزمايش هاي مختلف توليدي پشتباني مي شود . ساختمان و بخشهاي مختلف شركت منطبق با نيازمنديهاي توليد و مونتاژ سيستم ترمز ، طراحي و ساخته شده است و حساسيت هاي محيطي لازم براي مونتاژ قطعات ترمز را داراست .

به منظور بالا بردن سطح كيفي شركت اخذ گواهينامه [ISO/TS16949] جزء برنامه هاي جدي صنعت و هنر تلقي شده و كاركنان با تلاش و مشاركت در فراگيري آموزشهاي لازم براي استقرار و برآوردن الزامات آن مي كوشند .

جوان گرايي و بهره گيري از نيروهاي مبتكر صنعت و هنر را با سرعت قابل ملاحظه اي به جلو هدايت مي كند و تحقيق و توسعه فن آوري مهندس و توليد سيستم ترمز و ايجاد توان رقابت با بزرگان اين رشته صنعتي از اهداف كلان اين شركت محسوب مي شود . جذب سرمايه و مشاركت با خودروسازان داخلي و خارجي كه منجر به بالا بردن سهم بازار و متعاقب آن افزايش توان مالي مي شود ، جزء اهداف تجاري شركت محسوب مي شود.

زمان سنجي و ارزيابي كار و زمان
زمان سنجي و ارزيابي كار و زمان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله زمان سنجی و ارزيابی كار و زمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه