دانلود مقاله زمستان و تابستان از مارگون تا دنا

دانلود مقاله زمستان و تابستان از مارگون تا دنا
نوع فایل
Word
حجم فایل
11 کیلوبایت
تعداد صفحه
16
تعداد بازدید
52 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله زمستان و تابستان . از مارگون تا دنا که در 16 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله زمستان و تابستان . از مارگون تا دنا می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

كهكليويه و بوير احمد استاني است با چهار فصل طبيعي ان گاه كه جنوب آن از هرم گرماي تابستاني بي تاب است در شمالش كوه‌ها هنوز رد برف بر سينه دارند . اين استان از جنوب راهي به دريا دارد با 50 كيلومتر تا خليج فارس و در شمال مملو از چشمه سارها و كوههاي بلند وضعيت جغرافيايي استان كهكيلويي و بوير احمد زيبايي هاي طبيعي خاصي به اين استان بخشيده است . به گونه اي كه درياچه مور زرد- زيلايي،  درياچه كوه گل،  تالاب ها،  رودخانه هاي متعدد،  چشمه ها،  سرآب هاي زياد و حضور عشاير زمينه هاي بسيار مساعدي راجهت بهره برداري هاي گردشگري از اين ناحيه فراهم آورده اند .

حاشيه رودخانه ها در پيوند با چشم انداز زيبايي قلعه ها و ارتفاعات از يك سو و زيبايي آبشارهاي بلند و پرآب مارگون . بهرام بيگي . كنج بنار، ياسوج و ده ها چشمه و سراب از سوي ديگر، اين استان را به يكي از زيباترين مناطق طبيعي ايران تبديل كرده است.

محل استقرار درياچه كوه گل يكي از زيباترين نواحي استان كهگيلويه و بويراحمد است كه در فصل مملو مي شود. بيشتر ساكنان كنوني استان كهگيلويه و بويراحمد از تبار ايل جاكي هستند كه در تاريخ گزيده از آنها نام مي برد، ايل جاكي از تبار آريايي بوده و با خودگويشي فارسي تبار از شاخه لوسي را به اين منطقه آورده است.

زمستان و تابستان . از مارگون تا دنا
زمستان و تابستان . از مارگون تا دنا
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله زمستان و تابستان از مارگون تا دنا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *