دانلود مقاله سازگاری جنسی در زناشويی

دانلود مقاله سازگاری جنسی در زناشويی
نوع فایل
Word
حجم فایل
27 کیلوبایت
تعداد صفحه
41
تعداد بازدید
110 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله سازگاری جنسی در زناشويی که در 41 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله سازگاری جنسی در زناشويی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

پيش از آن كه به طور گذرا به كاركردها و پاسخ‌ها ويژه جنسي زن و مرد بپردازم لازم مي‌دانم توه خوانندگان را به آمار و ارقام مرتبط با مشكلات و اختلالات جنسي شايع در بين زنان و مردان جلب كنم. به هر صورت، بر اساس مطالعاتي كه پژوهشگراني چون لين رالفي و چون كلي و دكتر سامول پاركر در اين خصوص انجام داده‌اند نتايج حاصله گوياي اين مطلب است كه 65 درصد زنان و مردان، سازگاري جنسي در زناشويي مهم تلقي كرده و فقدان اين مهم را يكي از دلايل اصلي تزلزل و فروپاشي زناشويي مي‌دانند. همين طور، مطالعه دكتر پاركر نشان مي‌دهد كه دست كم 25 درصد زن و شوهرهايي كه سال‌هاي اوليه زندگي مشترك خود را پشت سر مي‌گذارند با مشكلات و اختلالات جنسي مواجه هستند.

بله، همان طور كه آمار و ارقام فوق و نتايج حاصله از ساير پژوهش‌هاي مرتبط نشان مي‌دهد نارسايي‌ها و مشكلات جنسي در بين بسياري از زن و شوهرها نمود داشته و اين امر سبب مي‌شود كه اين دسته از همسران دردمند، نتوانند از يكي از مهم‌ترين مؤلفه تداوم بخش زناشويي برخوردار شده و بدين علت درگير جدايي و طلاق شوند.

اما سؤالي كه اكنون مطرح مي‌شود اين است كه اساساً ريشه اصلي اين مشكل (ناسازگاري جنسي) در زناشويي چه بود، و زن و شوهرها، چگونه مي‌توانند بر اين مشكل فراگير چيره شده و بدين طريق از سر زندگي‌هاي ارتباطي برخوردار شوند؟

سازگاري جنسي در زناشويي
سازگاري جنسي در زناشويي
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله سازگاری جنسی در زناشويی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *