دانلود مقاله سکته قلبی

دانلود مقاله سکته قلبی
نوع فایل
Word
حجم فایل
31 کیلوبایت
تعداد صفحه
79
دسته بندی
تعداد بازدید
52 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله سکته قلبی که در 79 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله سکته قلبی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

بيماري شريانهاي كرونري در طي چندن سال ايجاد مي‏شود و مي‏تواند منجر به بروز آنژين قلبي، سكته قلبي و مرگ ناگهاني شود. بيماري كرونري قلب، شايع‏ترين علت مرگ و مير در انگلستان مي‏باشد اكثر افراد، در اطراف خود كساني را مي‏شناسند كه دچار سكته قلبي شده‏اند و بعضي ا زآنها هيچگونه علامتي از قبل نداشته‏اند. بيماري كرونري قلب در طي 50 سال گذشته شيوع بيشتري پيدا كرده كه ما بعضي ا زعلل اين افزايش را مي‏دانيم. هدف از تأليف اين كتاب دادن اطلاعاتي در مورد اين بيماري به شما مي‏باشد تا اگر به اين بيماري دچار هستيد، چه كارهايي را مي‏توانيد انجام دهيد و يا براي پيشگيري از آن، چه اقداماتي بايد صورت پذيرد.

براي توصيف و شرح بيماري كرونري قلب و اثرات آن بر روي قلب، از اصطلاحات مختلفي استفاده مي‏شود. اين اصطلاحات عبارتند از : بيماري ايسكميك قلب، ترومبوز كرونري، آنفاركتوس ميو‏كارد MI ) ) و سكته قلبي.

بيماري كرونري قلب مي‏تواند باعث انواع مختلفي از مشكلات شود كه مام اين مشكلات به علت عدم اكسيژن رساني كافي به عضله قلب ايجاد مي‏شوند. شايع‏ترين اين مشكلات عباتند از :

  • آنژين : درد سينه در هنگام انجام فعاليت ايجاد مي‏گردد. هر گونه فعاليتي مي‏تواند باعث روز اين درد سينه (آنژين) شود. وقتي فرد استراحت مي‏كند، اين درد سينه بهبود مي‏يابد.
  • سكته قلبي : درد شديد سينه كه براثر مرگ يك قسمت عضله قلب در هنگامي كه خون‏رساني به آن قسمت به طور كامل متوقف شده است، در سكته قلبي رخ مي‏دهد.
  • نارسايي قلبي : تنگي نفس و ورم كردن مچ پاها به علت عدم تلمبه كردن مناسب قلب و نارسايي قلب ايجاد مي‏شود.
  • نامنظم شدن ريتم قلب (آريتمي) : بي‏نظمي در ضربانهاي قلب مي‏تواند سبب تنگي نفس و طپش قلب شود.

بيماري كرونري، تنها بيماري‏اي نيست كه باعث گرفتار شدن قلب مي‏شود، اما مهم‏ترين بيمار‏ي‏‏اي است كه قلب را دچار مشكل مي‏سازد. ساير مشكلات قلب عبارتند از:

  • بيماري‏هاي مادرزادي قلب : غير طبيعي بودن شكل قلب كه از لحضه تولد در كودك وجود دارد.
سکته قلبی
سکته قلبی
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله سکته قلبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه