دانلود مقاله سکونت

دانلود مقاله سکونت
نوع فایل
Word
حجم فایل
14 کیلوبایت
تعداد صفحه
14
تعداد بازدید
84 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله سکونت که در 14 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله سکونت می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

يكي از كاملترين توصيفاتي كه درباره خانه آمده توصيفي است كه جبران خليل جبران در كتاب «پيامبر» خدا آورده: (خانه كالبد بزرگتر شماست) در اين بيان خانه به شدت به وجود انسان وابسته است و از وجود و ويژگيهاي انساني متاثر مي‌باشد و واسطه‌اي است كه انسان بين خود و جهان پيرامونش برگزيده.

خانه‌ها و الگوهاي زندگي انسان با تحول و تكامل او رشد كرده و با ويژگي‌ها و نيازهاي او سازگار مي‌گردند و از محدوديت و يا انبساط ذهنيت او متاثر مي‌شوند. در واقع آنچه كه در راس همه عوامل تجارب خانه سازي انسان موثر بوده و روان متحول و رو به كمال انساني است . فرويد هم فكر مي كرد مردم تغيير مي يابند و از نظر رواني تكامل پيدا مي كنند به همين دليل مي‌توان ادعا كرد كه خانه ارگانيسمي متغير بوده و مفاهيم متعدد و پيچيده‌اي دارد.

تحولات عظيم و تجربه خانه‌سازي در دوران معاصر اين امر را به روشني نشان مي‌دهند با عوض شدن شيوه زندگي مفهوم و مصداق خانه و سكونت جاي خود را به واحد مسكوني و اسكان واگذار كرده و نسلهاي جديد راه و روش و شيوه و منش ديگري را براي زندگي خصوصي و اجتماعي خود برگزيده‌اند.

نكته قابل اهميت اين است كه سازمان فضايي خانه نيز تحت تاثير اين رويكرد به شدت دگرگوني شدن و اين تاثير عميقي است كه بر جاي مانده و براحتي قابل لمس مي‌باشد. خانه‌هاي كوچك و جمع و جور و راحت جاي خانه‌هاي بزرگ و قديمي و پردردسر را گرفته‌اند و امكانات بي‌نظير و آسايش خانه‌هاي جديد مورد استقبال نسل امروز واقع شده و دلمشغولي معماران و مسئولان امروز مفاهيمي چون مسكن اجتماعي با زيربنايي محدود ضرورت اسكان در ارتفاع و بحثهايي از اين قبيل را تشكيل مي‌دهد.

سکونت
سکونت
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله سکونت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه