دانلود مقاله طراحی و پياده سازی ابزار GIS تحت وب

دانلود مقاله طراحی و پياده سازی ابزار GIS تحت وب
نوع فایل
Word
حجم فایل
14 مگابایت
تعداد صفحه
75
تعداد بازدید
128 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
5/5 - (1 امتیاز)

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله طراحی و پياده سازی ابزار GIS تحت وب که در 75 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله طراحی و پياده سازی ابزار GIS تحت وب می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در زمان گذشته براي كار با نقشه ها از نقشه‌هاي كاغذي كه اغلب بسيار عريض و طويل بودند استفاده مي‌‌شد و كاربران مجبور بودند براي اينكه نقشه اي با جزئيات كامل داشته باشند، يا شهر ها را به مناطق مختلف تقسيم كنند و نقشه هر يك را به صورت جداگانه داشته باشند و يا نقشه اي با ابعاد بزرگ توليد كنند كه در هر دو حالت يك نقشه كامل با تمام جزئيات در دسترس نبود و اگر هم بود قابل حمل نبود و مشكلات خاص خود را داشت.

با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي و به وجود آمدن رايانه پنجره جديدي براي كار با نقشه ها باز شد كه مزاياي بسياري را در اختيار كاربران قرارداد براي مثال، يك نقشه كامل با تمام جزئيات قابل نگهداري بر روي يك رايانه كوچك قابل حمل بود اما هميشه اين چالش وجود داشت كه به جاي استفاده يك نفر از يك نقشه، چندين نفر از سراسر جهان از همين نقشه و اطلاعاتي كه ساير كاربران بر روي نقشه در ج كرده اند استفاده كنند.

براي مثال در يك كشور يك نقشه واحد وجود داشته باشد و در هر شهر و در هر منطقه نيروهاي پليس و ساير دستگاه‌هاي ذيربط اطلاعات تصادفات و مرگ ومير ناشي از تصادفات همان منطقه بر روي نقشه ثبت كنند و تمام نيروهاي پليس از سراسر كشور تصادفات ثبت شده را لحظه به لحظه از روي نقشه ملاحظه نمايند و مديران جهت بهبود امور تصميمات مقتضي را اتخاذ نمايند با به وجود آمدن اينترنت بسياري از مقاصد فوق قابل محقق شدن است بدين صورت كه بايد ابزاري توليد نمود كه نقشه ها را تحت وب نمايش داده و امكانات مختلف را در اختيار كاربر قرار دهد. در راستاي نيل به اين هدف كشورهاي خارجي گام‌هاي بلندي برداشته اند اما در داخل كشور به صورت بومي بر روي اين مورد تمركزي صورت نگرفته و اغلب جهت مقاصد مختلف از همان ابزار توليد شده توسط كشورهاي خارجي استفاده مي‌‌گردد.

طراحي و پياده سازي ابزار GIS تحت وب
طراحي و پياده سازي ابزار GIS تحت وب
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله طراحی و پياده سازی ابزار GIS تحت وب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه