دانلود مقاله فاکتور انسان

دانلود مقاله فاکتور انسان
نوع فایل
Word
حجم فایل
11 کیلوبایت
تعداد صفحه
17
تعداد بازدید
43 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله فاکتور انسان که در 17 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله فاکتور انسان می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در مدیریت یک تیم کوچک فاکتور انسان موفقیت را قطعی می کند. این مقاله انگیزه های ممکن و چارچوب های ساده برای روبه رو شدن با مردم را ارائه می کند.

وقتی تصمیم گیری حساسی در پیش دارند آخرین چیزی که تمایل به روبه روشدن با آن را دارید مردم هستند. وقتی دعوا شدید است شما از تیم خود می خواهد تا مشارکتی، سریع و عقلانی کار کنند. شما یک کارمند بداخلاق که مرتب از زندگی شکایت می کند ، کارگری که از زیر کار در می رود، مهندس مهمی که تمام روز خسته است چون کودکش شبها گریه می کند را نمی خواهید. اما این چیزی است که اتفاق می افتد و شما به عنوان یک مدیر باید با آن روبه رو شوید. تعداد اندکی از مشکلات مردم می توانند سریع حل شوند. برخی کاملاً از کنترل شما خارجند اما شما در بسیاری از فاکتورهایی که روی کارمندان شما تأثیر می گذارند موثرید. سپس این مسئولیت شماست که مطمئن باشید این تأثیر شما در جهت مثبت است.

شما تنها می توانید اندکی از اثری که شخصیت شما در عادات و تلاشهای گروه دارد را تخمین بزنید. به عنوان هدایت گر گروه شما قدرت فرمان دادن، تشویق کردن و محدودیت ایجاد کردن برای اکثر جنبه های کار را دارید. در این مسأله شما را در جایگاه قدرت و مسئولیت قرار می دهد. این مقاله بطور خلاصه به رفتار شما و آنچه به افراد انگیزه می دهد می پردازد. چون با فهم این ها می توانید خود و محیط کاری تان را تعدیل کنید و هم تیم و هم شرکت هر دو سود می برند. از آنجایی که روانشناسی انسانها موضوع پیچیده ای است ما آنرا تشریح نمی کنیم در عوض این مقاله مدل ساده ای از رفتار شماست و آنالیز سیستماتیک این که چطور می توانید اعمال نفوذ کرده و به تیم خود کمک کنید تا بهتر کار کند.

فاکتور انسان
فاکتور انسان
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله فاکتور انسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه