دانلود مقاله كتابخانه های الكترونيک

دانلود مقاله كتابخانه های الكترونيک
نوع فایل
Word
حجم فایل
145 کیلوبایت
تعداد صفحه
212
تعداد بازدید
50 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله كتابخانه های الكترونيک که در 212 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله كتابخانه های الكترونيک می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

در اين بخش، ابتدا به سير تکويني خدمات اطلاعات و كتابخانه اي  در چند دهه اخير ونقش آن در پيشرفت و توسعه جوامع  آمريكا و انگليس اشاره گرديده و سپس نمونه هايي  از كتابخانه هاي الكترونيك  و روند اجرا در چند کشور مورد بررسي قرار گرفته است.

با بررسي تاريخ تمدن بشري مشخص ميشود که کتابخانه ها بخش جداناپذير جامعه متمدن بوده و با نحوه فکري و بافت سازماني جامعه انساني ارتباط نزديک دارد.در گذشته کتابخانه شکلي سنتي داشته و کتابدار همانند يک انبار گردان مسئول نگهداري و ارائه اطلاعات به مراجعين بوده است،  با ورود به عصر انفجار اطلاعات و افزايش روزافزون حجم اطلاعات وتکنولوژيهاي جديد،  کتابخانه ها بايد از محيط داخلي خود فراتر رفته و روندهاي سياسي،  اجتماعي،  حقوقي و بازارهاي تکنولوژي اطلاعات را مد نظر داشته باشند.

در ويرايش جديد گزارش ساليانه‌ي، بخش ويژه‌ي  كتاب خانه‌ي پزشكي قرن 21 اضافه شده است كه مي‌توان آن را از صفحه‌ي‌يك ملاحظه نمود. با افزايش مسؤليت‌هاي كتاب خانه‌ي ملي پزشكي، NLM و براي پياده كردن سيستم‌هاي جديد و بسيار توانمند اطلاعاتي جهت پاسخ دهي به نياز عموم مردم و متخصصين پزشكي،  NLM به امكانات و تسهيلات بيشتري نياز دارد . با اين حال، سال مالي 2002 پيشرفت‌هايي را در بسياري از جهات نشان مي‌دهد. براي گزينش تعداد كوچكي از انبوه مقوله‌هاي اجرا شده، چند گاه شما ر در اين گزارش ذكر شده است .

كتابخانه هاي الكترونيک
كتابخانه هاي الكترونيک
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله كتابخانه های الكترونيک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *