دانلود مقاله مدیریت آموزشگاه

دانلود مقاله مدیریت آموزشگاه
نوع فایل
Word
حجم فایل
1.2 مگابایت
تعداد صفحه
111
تعداد بازدید
37 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مدیریت آموزشگاه که در 111 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مدیریت آموزشگاه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

سبك در لغت به معناي راه وروش و شيوه مي باشد. يعني راهي كه رهبران از طريق آن در پيروان خويش نفوذ مي كنند و از اين طريق به آن اهدافي كه در سازمان مورد نظر است، مي رسند.

سبك مديريت :

 تركيبي از صف ها، مهارت ها و رفتارهايي است كه مدير براي تعامل با كاركنان خود از آن استفاده مي كند وانواع آن عبارتند از سبك بدون دخالت: مديريت آموزشي، مديريت مشاركتي(رابطه مدار)، مديريت آمرانه (وظيفه مدار) ،تعريف وتوضيح هر يك مي پردازيم :

مدیریت آموزشی :

مدیریت آموزشی فرایندی است اجتماعی که با بکار گیری مهارت های علمی ، فنی  و هنری ، کلیه ی نیروهای  انسانی و مادی را سازماندهی و هماهنگ نموده و با فراهم آوردن زمینه های انگیزش و رشد با تأمین نیاز های منطقی فردی و گروهی معلمان ، دانش آموزان و کارکنان به طور صرفه جویانه به هدف های تعلیم و تربیت برسند.

سبك بدون دخالت:

رهبران برخوردار از اين سبك، از بكار گيري قدرت خود كناره جويي مي كنند ومعتقدند كه بدينگونه پيروان با برخورداري از آزادي مي توانند خلاقيت خود را تا جايي كه منجر به انتخاب نوع فعاليت مناسب با استعداد آنهاست رابروز دهند. اين گونه رهبري شايد، فرار از مشكلاتی است كه از فشار كاري نشات مي گيرد ودر نهايت موجب نگراني رهبرمي شود. باتوجه به رهبري نيروي انساني در سازمانها بايد خاطرنشان ساخت كه نوع وكيفيت رهبري، تحت تاثير متغيرهاي تشكيل دهنده موقعيتيهايست كه رهبري در آن اعمال مي شود.

مدیریت آموزشگاه
مدیریت آموزشگاه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مدیریت آموزشگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه