دانلود مقاله مدیریت و ارتباط

دانلود مقاله مدیریت و ارتباط
نوع فایل
Word
حجم فایل
15 کیلوبایت
تعداد صفحه
27
تعداد بازدید
52 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مدیریت و ارتباط که در 27 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مدیریت و ارتباط می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

بدون شك ارتباطات نقش مهمي در اثربخشي مديريت و سازمان ايفا مي‌كند. طرف ديگر سكه اينكه‏‏، ارتباطات معمولاَ به عنوان ريشه‌هاي واقعي همه‌ي مشكلات جهان است. زيرا نزاع‌هاي خانوادگي‏، تعصب‌هاي اخلاقي‏، جنگ بين ملتها‏، شكاف نسلها، مباحثه‌هاي صنعتي و تعارض سازماني توصيفي از سوء ارتباطات مي باشد. اينها فقط نمونه هايي از مشكلات بيشمار ارتباطات غيرموثر است. به طور واضح اين تفكر مي تواند خيلي فراتر رود، به طوري كه ارتباطات يك ضربه گير و عصاي دست مناسبي بشود. ولي با اين حال همه مشكلات سازمان و تعارض هاي بين افراد از درهم ريختگي اطلاعات نيست، بلكه انگيزش‏، فشار عصبي، تصميم گيري و غيره مي تواند در اين مشكلات سهيم باشند. اما هنوز اين حقيقتي است كه فرآيند ارتباطات يك مشكل اصلي در اغلب فعاليت هاي بشري و سازماني مي باشد.

مباحث مديريتي سنتي تاكيد بسيار ناجيزي برارتباطات دارد. اگر چه ارتباطات به ضمني به وظيه دستور صادركردن مديريت و اصل ساختاري سلسله مراتب دلالت داشت، ولي نظريه پردازان سنتي هرگز به طور كامل در تئوري‌هاي مديريت آن را جاي نداده‌اند. همزمان‏، آنها به‌طور كلي نقش ارتباطات غيررسمي را در رابطه با مشكل مكمل آن ارتباطات رسمي و كانالهاي سلسله مراتبي مشخص كردند.

اگر در يك سازمان فرضي، كانالهاي رسمي براي تبادل اطلاعات دنبال شود، بايستي ارتباط برقرار شده و سپس بازگشت نمايد و با يك نشست و صرف اجياناَ ساعت‌هايي مي‌تواند از هدررفتن هفته‌ها وقت و انرژي جلوگيري به عمل آورد.

مدیریت و ارتباط
مدیریت و ارتباط
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مدیریت و ارتباط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه