دانلود مقاله مشاوران حقوقي و وكلاي قوه قضائيه

دانلود مقاله مشاوران حقوقي و وكلاي قوه قضائيه
نوع فایل
Word
حجم فایل
118 کیلوبایت
تعداد صفحه
278
دسته بندی
تعداد بازدید
39 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مشاوران حقوقي و وكلاي قوه قضائيه که در 278 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مشاوران حقوقي و وكلاي قوه قضائيه می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

وكيل خواهان آقاي داوود موسوي (وكيل شركت كاوه رادياتور سهامي خاص) دادخواستي به طرفيت خوانده شركت توليد صوري مواد دارويي با خواسته اعلام بطلان قرارداد صوري بيع تقديم دادگاه نموده مدير دفتر پس از ملاحظه با ابلاغ اخطاريه رفع نقص و تكميل آن از ناحيه وكيل خواهان با دستور رئيس دادگاه وقت تعيين و به طرفين رسيدگي ابلاغ شده است. آقاي عاملي با وكالت از خوانده اعلام وكالت نموده روز 7/6/84 جلسه تشكيل و وكلاي طرفين حضور يافته‌اند وكيل خواهان اظهار مي دارد دعوي به شرح دادخواست تقديمي است كه قرار داد.

مورخه 26/4/81 صوري بوده است زيرا وجوه مندرج در قرارداد به شرح ماده 2 تحت عنوان ثمن هرگز پرداخت نشده است. و چون شركت خوانده مقداري از بدهكاري خواهان را پرداخت نموده لذا آنرا مجبور به تنظيم قرارداد صوري نموده است و مبايعه نامه مذكور بدون قصد و رضاي طرفين تنظيم شده است.

وكيل خوانده در مقابل اظهار داشت قرارداد بين دو شخصيت حقوقي ايجاد و به امضا مديران آن رسيده و كاملا قانوني و خالي از اشكال و ايراد مي باشد و خواهان نيز هيچ دليلي براي صورت بودن آن ارائه ننموده است لذا درخواست رد دعوي خواهان را دارم. در نهايت طرفين از استماع تصميم دادگاه اسقاط حضور نموده و دادگاه با بررسي اوارق و  محتويات پرونده ختم رسيدگي را اعلام و بشرح آتي انشا راي نموده است:

رأي دادگاه: دادگاه توجهاً به دفاعيات وكيل خوانده و مبايعه نامه مورخه 26/4/81 و با عنايت با اصول لزوم و صحت قراردادها دليلي بر صوري بودن مبايعه نامه استنادي احراز نمي نمايد و دعوي خواهان را بلا دليل تلقي مستندا به مواد 197 از ق.آ.د.م و مواد 219 و 223 قانون مدني حكم به بطلان آن صادر و اعلام مي دارد.

مشاوران حقوقي و وكلاي قوه قضائيه
مشاوران حقوقي و وكلاي قوه قضائيه
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مشاوران حقوقي و وكلاي قوه قضائيه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *