دانلود مقاله مطالعات نيمه تفصيلي حوزه آبخيز كوهرنگ

دانلود مقاله مطالعات نيمه تفصيلي حوزه آبخيز كوهرنگ
نوع فایل
Word
حجم فایل
495 کیلوبایت
تعداد صفحه
70
تعداد بازدید
36 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مطالعات نيمه تفصيلي حوزه آبخيز كوهرنگ که در 70 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مطالعات نيمه تفصيلي حوزه آبخيز كوهرنگ می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

منابع طبيعي بستر حيات بوده و حفظ و احيا‌ء اين منابع مي تواند علاوه بر  فوايد عديده اي كه در بر خواهد داشت باعث رونق كشاورزي و افزايش توليدات آ‌ن باشد منابع طبيعي اگر چه سرمايه امنيت ملي وتعلق به مردمان سرزميني كه در آن زندگي مي كنند مي باشد، ولي منطقي تر اين است كه بهتر و آبادتر به ‌آيندگان تحويل  گردد.

اما در كشور ما مثل بسياري از نقاط جهان به اين منابع به عنوان سرمايه، بلكه به چشم سود بار ‌آورده و منفعت بي زحمت نگريسته و هميشه وجه المصالي ديگر طرحها و برنامه ها قرار گرفته است به عبارت ديگر اداره منابع طبيعي چون هيزمي است كه هم در عزا و هم در شادي سوزانده ميشود و بدين ترتيب پيكره اين منابع درطي اعصار و قرون از يكسو در اثر بهره وري بي رويه و اعمال روشهاي تخريبي آماج ويرانگري و از سوي ديگر ساختار فرهنگي جامعه نيز كم و بيش با چنين روندي از بهره برداري و تخريب هماهنگ شده است.

اگر در كار كشاورزي هر برداشتي مستلزم فعاليتهايي در زمينه كاشت و داشت است دركار منابع طبيعي به خصوص مراتع فقط وفقط برداشت است كه به طور دائم مطرح بوده است تا انجا كه بسياري از بهره برداران وحتي برنامه ريزان حد ومرزي را براي توان اين منابع منظور نكرده و يكطرفه براي تحقق اهدافي چون تامين مواد غذايي، خود كفايي در زمينه توليد مواد گوشتي و لبني و تامين آب لازم براي كشاورزي و منفعت روي اين منابع حساب باز كرده اند.

اين امر درنهايت سبب گرديده كه از يك سو حفظ و احياء و توسعه منابع طبيعي كمتر مورد توجه قرار گرفته و از سويي ديگربه علت توان محدود و عدم امكانات كافي ساير طرحها و برنامه هاي كه روي اين منابع بي رويه حساب باز كرده اند عملاً و دراجرا با شكست روبرو شده اند بدون ترديد هيچ برنامه اي درزمينه عمران وآبادي موفق نخواهد بود مگر با انجام برنامه هاي حفظ و احياء و توسعه منابع طبيعي .

مطالعات نيمه تفصيلي حوزه آبخيز كوهرنگ
مطالعات نيمه تفصيلي حوزه آبخيز كوهرنگ
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مطالعات نيمه تفصيلي حوزه آبخيز كوهرنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *