دانلود مقاله مغناطيس درمانی

دانلود مقاله مغناطيس درمانی
نوع فایل
Word
حجم فایل
35 کیلوبایت
تعداد صفحه
23
دسته بندی
تعداد بازدید
65 بازدید
۹,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

با سحافایل در خدمت شما هستیم برای بررسی دانلود مقاله مغناطيس درمانی که در 23 صفحه به همراه فهرست، کامل و جامع در خدمت شماست. محتوای این فایل کامل ترین و بهترین نسخه دانلود مقاله مغناطيس درمانی می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحافایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

مقدمه:

آهن‏ربا هزاران سال براي درمان ، مورد استفاده قرار گرفته است. چنين روايت شده است كه نجباي مصري براي حفظ زيبايي و جواني خود جواهرات مغناطيسي به خود آويزان مي‌كردند. قبايل آفريقايي براي آماده كردن غذا از سنگ‏هاي معدني مغناطيسي استفاده مي‏كردند. طبق اظهارات «ميندا هسو» و «چيكوو فونگ» دو محقق مغناطيس شناس زيست‏شناس، مغناطيس‏درماني بيش از 2000 سال در چين به كار مي‌رفته است. قديمي‏ترين كتاب پزشكي چين به نام كتاب « پزشكي داخلي » مربوط به دوره امپراطور زرد پوست چين حدود 2000 سال قبل از ميلاد نوشته شده كه به كاربرد مغناطيس در طب سوزني اشاره مي‌كند.

البته اگر از زمان حال دور شويم، بايد بگوييم كه ارسطو 300 سال قبل از ميلاد، از كاربرد مغناطيس براي درمان صحبت كرد. «پلايني» جوان پزشك يوناني نكاتي درباره نحوه درمان بيماري‏ها در يونان 100 سال پس از ميلاد مسيح نوشت. «گلن» پزشك رومي قرن سوم متوجه شد كه مردم براي رها شدن از بيماري يبوست از آهن‏ربا استفاده مي‌كردند.

پزشكان فرانسوي 400 سال پس از ميلاد درباره كاربرد گلوبندهاي مغناطيسي مطالبي نوشتند. ساليان سال پس از آن آهن‏ربا همچنان جنبه درماني خود را حفظ كرده بود. در سال 1530 پزشكي به نام پاراسلسوس از قطب‏هاي مختلف آهن‏ربا براي درمان استفاده كرد.

مغناطيس درماني
مغناطيس درماني
راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود مقاله مغناطيس درمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه